پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پليس راهور كشوراعلام كرد:

ترافيك در مرزها روان است

ترافيك در مرزها روان است

پليس راهور كشوراعلام كرد:: شرايط ترافيك در مرزها روان است و زائران مي توانند با آسودگي به شهرها و استان هاي خود باز گردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت، پليس راهور كشورشرايط كنوني ترافيك در مرزها را روان توصيف و به زائران توصيه كرد پس از استراحت با آسودگي به استان ها وشهرهاي خود باز گردند.


به گزارش راديو اربعين همچنين خط ريلي در مرزهاي چذابه و شلمچه آماده خدمت رساني به زائران اربعين است و زائران مي توانند با كم ترين زمان از مرزها به شهرهاي خود سفر كنند.

بر اساس اين گزارش گرچه حجم ترافيك در شهر مهران نسبت به ساير مرزها سنگين تر است؛ اما پايانه مسافربري مهران آماده استقبال از زائران اربعين است كه مي توانند از اين مرز به راحتي به شهرهاي خود بازگردند.

دراين گزارش زمانبدي مناسب زائران اربعين براي بازگشت به شهرها در روان بودن ترافيك در مرزها موثر توصيف و تصريح شده است: خوشبختانه زائران امسال با برنامه ريزي كه داشتند در راه برگشت با مشكلات كمتري روبه رو بودند.

هم اينك پايانه مسافربري«بركت» قبل از شهر مهران داير شده است كه زائران اربعين مي توانند قبل از ورود به اين شهر از طريق اين پايانه به شهرهاي خود بازگردند.

به گزارش راديو اربعين با توجه به اينكه برخي زائران با خودرو شخصي به مرزها سفر كرده اند و هم اينك خستگي سفر را در تن دارند؛ حتما در مسير بازگشت استراحت كافي را داشته باشند، در مسير بازگشت نيزامكانات استراحت و موكب ها داير شده اند كه زائران اربعين مي توانند با استراحت كافي به سفر خود ادامه دهند.

گزارش دريافتي ازپليس راهور حاكيست: يك دستگاه خودرو پرايد زائران اربعين متاسفانه شب گذشته در راه بازگشت دچار انحراف از مسير شد و سه تن از زائران جان خود را از دست دادند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.