پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

رئیس سازمان حج و زیارت در جریان سفر یک روزه اش به کرمانشاه ، پیش از ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ مهندس سعید اوحدی در جریان سفر یک روزه اش به استان کرمانشاه، پیش از ظهر امروز- چهارشنبه سوم آذرماه – با آیت الله «مصطفی علماء» نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که همزمان با ایام اربعین شهادت سید و سالار شهیدان انجام گرفت، بر عظمت جایگاه زیارت اباعبدالله(ع) و خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) تأکید شد و حماسه حضور میلیونی زائران در مراسم پیاده روی اربعین و خدمات رسانی خالصانه به زائران توسط همه ارگان ها و گروه های مردمی در ایران و در کشور عراق ستودنی توصیف شد.

این گزارش حاکی است، مهندس اوحدی در این دیدار با اشاره به شرایط منطقه و اوضاع کشور عراق و سوریه و پیروزی های حاصل شده در نبرد با گروه های تکفیری و تندرو و شکست ابر قدرت ها در این قائله ، این پیروزی ها را در ادامه حرکت انقلاب اسلامی دانست.

در این دیدار همچنین از زحمات رضا نجفیان در طول دوران تصدی مدیریت حج و زیارت استان کرمانشاه تقدیر بعمل آمد و برای دارابی مدیر جدید حج و زیارت این استان موفقیت در خدمات رسانی به زائران مسئلت شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.