پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: ابلاغ اساسنامه بعثه زمینه ساز تحول در کارها

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: ابلاغ اساسنامه بعثه زمینه ساز تحول در کارها

نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت گفت: ابلاغ اساسنامه بعثه زمینه ساز تحول جدی در کارها خواهد بود.

به گزارشپایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر با اشاره به ابلاغ اساسنامه بعثه مقام معظم رهبری افزود: این اساسنامه شرایط جدیدی را برای این نهاد فراهم خواهد کرد تا خدمات فرهنگی بهتری به زائران ارائه شود.
وی که امروز در نشست شورای معاونین و مدیران بعثه مقام معظم رهبری سخن می گفت ضمن قدردانی و تشکر از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (دامه برکاته) در تأیید و ابلاغ اساسنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، گفت: بعثه با این توفیق در فضای جدیدی قرار گرفته و می تواند خدمات شایسته ای را در حوزه های پژوهش ، علمی و فرهنگی ارائه کند.


نماینده ولی فقیه واقعی ترشدن ساختار بعثه در چارچوب این اساسنامه را ضروری خواند و تصریح کرد: بعثه در عین حال که نباید گسترده و رو به توسعه باشد ولی باید چابک تر و قوی تر از گذشته عمل کند.

وی از مسئولان ذی ربط خواست تا با استفاده از توان داخلی و دیدگاه کارشناسان خبره راهکارهای مناسب را در زمینه های بودجه ای، علمی و کارآمد ارائه دهند. 

نماینده ولی فقیه اهمیت جدیت و تلاش همگانی برای پیشبرد موفق امور را یادآور شد و گفت: با توجه به خدمات متنوعی که بعثه ارائه می دهد باید پیش بینی های لازم برای سال آینده صورت گیرد.

در این جلسه آقای مجید مرزانی مدیر برنامه ریزی، بررسی و ارزشیابی بعثه مقام معظم رهبری از عملکرد بودجه ریالی و ارزی این نهاد در نه ماهه اول سال 95 و میزان جذب آن گزارشی ارائه داد و سپس آقای جهانی مدیر بهبود فرایندها و فناوری اطلاعات رویکرهای بعثه در حوزه اصلاح و تدوین ساختار سازمانی را بیان کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز در ادامه این جلسه اهمیت برنامه ریزی برای ارتقاء سطح دانش کارکنان بعثه با توجه به نیاز واحد های مختلف خدمات را خاطر نشان ساخت و گفت: با توجه به اینکه شرایط حج فراهم نیست آموزش ها باید بطور مستمر ادامه یابد.
حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر همچنین لزوم رعایت نظم و انضباط و مقررات اداری را یادآور شد و از مدیران خواست که ضمن نظارت بر حوزه مسئولیت خود، در صورت مشاهده تخلف طبق قانون برخورد کنند.

در این جلسه همچنین، مراسم تودیع و معارفه مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری انجام شد و از خدمات حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر عطاران با اهدای لوح تقدیر تشکر و قدردانی و حجت الاسلام والمسلمین هادی اکبری به عنوان مدیر جدید اهل سنت بعثه معرفی شد.

نماینده ولی فقیه در این مراسم خدمات ارائه شده و فعالیت های صورت گرفته در دوره مدیریت حجت الاسلام والمسلمین عطاران را درحوزه اهل سنت قابل قدردانی دانست و ابراز امیدواری کرد که در دوره مسئولیت حجت الاسلام و المسلمین اکبری نیز با تلاش و جدیت این فعالیت ها استمرار یابد و برنامه های جدیدی ارائه شود که منشاء برکات در آینده باشد.

در پایان این جلسه حجت الاسلام و المسلمین عطاران از برنامه ها و فعالیت های مدیریت اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری در ده سال گذشته گزارشی ارائه کرد.

 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.