پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آغاز زندگي مشترك زوج هاي دانشجو در عتبات

آغاز زندگي مشترك زوج هاي دانشجو در عتبات

در دوره ۱۶ ام عتبات دانشگاهيان نيز وام بانك ملت به متقاضيان داده مي‌شود و امسال براي اولين بار قصد داريم، زوج هاي دانشجو را كه مي خواهند زندگي شان را بدون برگزاري مراسم عروسي و با زيارت امام حسين(عليه السلام) آغاز كنند، بر اساس تاريخ عقد انتخاب و در اولويت اعزام قرار دهيم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت ، حجت الاسلام سيدمحمدرضا فقيهي، رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: ثبت‌نام شانزدهمين مرحله اعزام دانشجويان به عتبات عاليات از روز يكشنبه۲۱آذر ماه آغاز شده است و تا ۱ دي ماه در سايت لبيك به نشانيwww.labbayk.irانجام خواهد شد و بعد از قرعه كشي برگزيدگان از طريق سايت لبيك اعلام مي شوند.


رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: در دوره ۱۶ ام عتبات دانشگاهيان نيز وام بانك ملت به متقاضيان داده مي‌شود و امسال براي اولين بار قصد داريم، زوج هاي دانشجو را كه مي خواهند زندگي شان را بدون برگزاري مراسم عروسي و با زيارت امام حسين(عليه السلام) آغاز كنند، بر اساس تاريخ عقد انتخاب و در اولويت اعزام قرار دهيم.

وي اضافه كرد: زوج هاي جوان دانشجو مي توانند به جاي برگزاري مراسم جشن عروسي و هزينه هاي سنگين آن، براي اعزام به سفر معنوي عتبات دانشگاهيان ثبت نام كنند و زندگي مشترك خود را در كربلاي معلي آغاز كنند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.