پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

وعده دکتر موسوی به مردم تحقق می یابد،کاهش نرخ بلیط پروازهای سعودی

وعده دکتر موسوی به مردم تحقق می یابد،کاهش نرخ بلیط پروازهای سعودی
در مذاکرات صبح امروز هیات سازمان حج موفق به اخذ 70 دلار تخفیف گردید و با توافق انجام شده نرخ مسیرهای فوق الاشاره به ترتیب 650 دلار برای مسیرهای نزدیک و 720 دلار برای مسیرهای دور کاهش یافت .
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج نیوز ،در پی تاکیدات و پیگیری های مکرر مشاور محترم رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت در خصوص تلاش برای اخذ تخفیف از شرکت های خدمات دهنده به زائران ایرانی در عربستان و کاهش هزینه ها ،صبح دیروز هیات حج ایران طی نشست مشترکی با مدیرعملیات حج و عمره هواپیمایی سعودی ،موفق به اخذ 70 دلار تخفیف از هزینه تمام شده بلیط رفت و برگشت جابجایی هوایی حجاج ایرانی گردید.بنا به اعلام هیات ایرانی مذاکرات برای کاهش بیشتر نرخ بلیط و رسیدن به عدد پیشنهادی سازمان حج و زیارت تا صبح امروز سه شنبه در مکه مکرمه ادامه دارد .در بخشی از متن نامه دفتر نمایندگی سازمان حج ایران در عربستان خطاب به آقای دکتر موسوی آمده است:
پیرو دستور حضرتعالی مبنی بر مذاکره با مقامات هواپیمایی عربستان سعودی در راستای عقد قرار داد حمل و نقل هوایی حج 92 و تعدیل قیمت ها ،هیات ایرانی ،طی امروز دوشنبه 30/2/92 نشستی کارشناسی با مدیر عملیات حج و عمره هواپیمایی سعودی برگزار نمود و باتوجه به اعلام قبلی نرخ مسیرهای نزدیک تا 720 دلار و مسیرهای دور تا 780 دلار از سوی مقامات حمل و نقل هوایی عربستان  ،در مذاکرات صبح امروز هیات سازمان حج موفق به اخذ 70 دلار تخفیف گردید و با توافق انجام شده نرخ مسیرهای فوق الاشاره به ترتیب 650 دلار برای مسیرهای نزدیک و 720 دلار برای مسیرهای دور کاهش یافت .
هیات ایرانی علیرغم توافق فوق همچنان بر نظر قبلی خود مبنی بر اخذ 90 دلار تخفیف از هزینه هر مسیر پافشاری نموده که ادامه مذاکرات به صبح فردا سه شنبه موکول گردید.توضیح اینکه طرف سعودی اعلام کرده ،اگر قرار داد حمل و نقل هوایی حج و عمره 3 ساله منعقد گردد تا 10 دلار دیگر از قیمت تمام شده تخفیف خواهد داد


روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

مسعود رزاقی
مسعود رزاقی ﺳﻪشنبه, 31 اردیبهشت,1392 23:46
تکلیف کسانی که بر مبنای نرخ قبلی هزینه ها رو پرداخت کردند چه می شود آیا مابه التفاوت به انها مسترد خواهدشد
آشنا
آشنا چهارشنبه, 01 خرداد,1392 09:22
به نام خدا
سلام علیکم
از لطف ایشان متشکرم یک سوال تکلیف افرادی که الان براساس نرخ های قبل پول واریز کردند چه میشود؟ آیا درحالیکه تاریخ اعزام آنها تیرماه است ما به التفاوت برمیگردد؟ اساسا این کاهش نرخ بلیط از چه زمانی اجرایی میشود؟شامل چه افرادی میشود؟
مهرداد
مهرداد پنجشنبه, 02 خرداد,1392 10:04
با سلام : ما که برای حج عمره مفرده ثبت نام کردیم و تاریخ 92/03/13 تاریخ اعزام ما می باشد این تخفیف 70 دلار به ما هم میخورد یا نه و نحوه دریافت تخفیف به چه طریقی می باشد
معصومه
معصومه پنجشنبه, 30 خرداد,1392 10:19
با سلام ، به دفعات متعدد بحث تخفیف هزینه حج تمتع شنیده میشود.اما دفاتر ثبت نام اطلاع دقیقی ندارند. ما پول کامل را پرداخت کردیم ،اما از میزان تخفیف و نحوه استرداد آن هیچ آگاهی نداریم.لطفا راهنمایی کنید.

دومین سئوال: تاریخ دقیق پروازهای هر کاروان چه موقع اعلام میشود؟

لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر
لطفا در صورت امکان از طریق پست الکترونیک پاسخ بفرمایید. با تشکر مجدد