پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همایش متمرکز زائرین عتبات عالیات استان قزوین برگزار شد

همایش متمرکز  زائرین عتبات عالیات  استان قزوین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین: همایش متمرکز زائران عتبات عالیات شامل اعزامهای 95/10/08 لغایت 95/10/15 (به تعداد 12 کاروان)بعداز ظهر روز یکشنبه 95/10/5  با حضور  مسئولین حج و زیارت استان، و همچنین زائران و مدیران اعزامها در مسجد محمدزاده واقع در خیابان سعدی قزوین برگزار شد.

در ابتدای همایش، حجت الاسلام و المسلمین انصاری نژاد از روحانیون باسابقه حج، عمره و عتبات در خصوص اهمیت زیارت و زائران  امام حسین(ع)، مغتنم شمردن ایام حضور در حرمین شریفین و توصیه های مذهبی در این درباره به ایراد سخنرانی پرداختند .

 سپس کاشیها از مدیران با سابقه عتبات عالیات نکاتی در خصوص سفر و ملکیها از مسئولین موسسه خیریه کارگزاران زیارتی طاها در خصوص کمک زائرین به موسسه جهت امور خیریه و افراد مستمند استان دقایقی به ایراد سخنرانی پرداختند.

سیاهپوش از مسئولین حج و زیارت استان به مسائل امنیتی طول سفر، عدم حمل مواد مخدر توسط زائرین و مجازاتهای آن و مسائلی که زائرین بایستی نسبت به رعایت آن مسائل در کشور عراق اهتمام ورزند اشاره نموده و در پایان همایش یعقوبیان از کارشناسان امور بهداشتی و از مدیران عتبات عالیات  نکاتی را در خصوص رعایت مسائل بهداشتی زائران اعم از رعایت نکات بهداشتی قبل، حین و بعد از سفر  بیان داشتند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.