پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سرپرست سازمان حج و زیارت :

باید با توسعه و ارتقای خدمات مانع حضور جریان غیر مجاز در اعزام های عتبات شویم

باید با توسعه و ارتقای خدمات مانع حضور جریان غیر مجاز در اعزام های عتبات شویم
سرپرست سازمان حج و زیارت  با بیان اینکه 50 هزار  کارگزار زیارتی درکشور و همچنین 2300 دفتر زیارتی  در امور حج و زیارت و عتبات فعالیت دارند، افزود: باید ظرفیت خدمات به زائران عتبات را توسعه دهیم تا با بهبود این خدمات مانع از حضور جریان غیرمجاز اعزام به عتبات شویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حمید محمدی روز گذشته در مراسم تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست سازمان حج و زیارت گفت:‌ از اعتماد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت به خود بسیار سپاسگزارم هرچند که انگیزه آمدنم به سازمان حج و زیارت حضور در کنار آقای اوحدی بوده که ایشان هم از کنار ما رفتند.

وی افزود: حرکت سازمان حج و زیارت در سال‌های اخیر بدیع بوده که توانسته‌ایم از حالت روزمره‌گی و جاری خارج شویم ضمن اینکه فضای همدلی و همکاری در خانواده حج و زیارت و کارمندان این سازمان و بعثه مقام معظم رهبری به وجود آمده است.

آقای محمدی با بیان اینکه این نوع حرکت برکات بسیاری را به همراه داشت، اظهار کرد: مهندس اوحدی در بدو ورود خود از تمامی ظرفیت های کارگزاران و مدیران این سازمان استفاده بهینه کرد.

سرپرست سازمان حج و زیارت اظهار داشت: بحث توسعه زیرساخت‌های زیارتی در عتبات موضوعی است که متأسفانه خیلی به آن توجهی نکرده‌اند اما سازمان حج و زیارت در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده است.


سرپرست جدید سازمان حج و زیارت با بیان اینکه توسعه زیرساخت های زیارتی در عتبات یکی از دستاوردهای مدیریتی مهندس اوحدی بود، تصریح کرد: امروز با توجه به توقف سفرهای حج و عمره که جمعیت زائر عتبات ما رو به افزایش است است می فهمیم که چقدر توسعه این زیرساخت ها ارزش دارد و من نیز در آینده همین مسیر را با همین آهنگ ادامه خواهم داد.

وی تصریح کرد: من نیز مسیر و آهنگ جاری سازمان حج و زیارت را ادامه خواهم داد.

محمدی اظهار داشت: فعالیت غیرمجازها در عتبات علی‌رغم وجود مقررات و مصوبات ویژه از سوی برخی نهادها از جمله  شورای عالی امنیت ملی توانسته مشکلاتی را برای ما به وجود آورد و همچنان  آن مجموعه ها  فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه 50 هزار  کارگزار زیارتی درکشور و همچنین 2300 دفتر زیارتی  در امور حج و زیارت و عتبات فعالیت دارند، افزود: باید ظرفیت خدمات به زائران عتبات را توسعه دهیم تا با بهبود این خدمات مانع از حضور جریان غیرمجاز اعزام به عتبات شویم.

مراسم معارفه حمید محمدی، سرپرست سازمان حج و زیارت و تکریم مهندس سعید اوحدی عصر دوشنبه با حضور دکتر صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام ابوترابی فرد نائب رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، علی لیالی از رؤسای پیشین سازمان حج و زیارت، به همراه مدیران و کارکنان  سازمان حج و زیارت وبعثه مقام معظم رهبری و تعدادی از کارگزاران زیارتی  در این سازمان برگزار شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.