پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

۱۶ هزار دانشگاهي در دوره شانزدهم كربلايي مي شوند/ اعلام نتايج قرعه كشي عتبات

۱۶ هزار دانشگاهي در دوره شانزدهم كربلايي مي شوند/ اعلام نتايج قرعه كشي عتبات

قرعه كشي متقاضيان شانزدهمين دوره عتبات دانشگاهيان به صورت اينترنتي انجام شده و نتايج آن در سامانه عتبات در سايتwww.labbayk.ir اعلام شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، متقاضيان گرامي مي توانند با مراجعه به لينك مشاهده نتايج قرعه كشي در سايت لبيك و با استفاده از كد ملي و شماره شناسنامه خود از نتايج قرعه كشي با خبر شده و وضعيت خود را مشاهده نمايند.


ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان با تبريك به نفرات برگزيده، براي متقاضياني كه نامشان به عنوان زائر اصلي و يا ذخيره اعلام نشده است، آرزوي توفيق سفر به عتبات عاليات در دوره هاي بعدي اعزام را دارد. كساني كه به عنوان زائر اصلي و يا ذخيره اعلام شده اند مي بايست تا تاريخ ۱۳ دي ماه اقدام به نهايي كردن ثبت نام در سامانه عتبات نمايند. بديهي است نهايي نشدن ثبت نام تا تاريخ مذكور به معناي انصراف مي باشد و زائرين ذخيره جايگزين خواهند شد.

آن دسته از ثبت نام كنندگاني كه نامشان به عنوان زائر اصلي يا ذخيره انتخاب نشده ، نااميد نباشند و با شركت در برنامه ها و مسابقات مختلف ستاد به ويژه مسابقات كانال تلگرامي لبيك كه در اين ايام برگزار مي شود، همراه ستاد باشند.كانال تلگرامي لبيك به آدرس (telegram.me/labbayk_ir)درگاهي جهت ارتباط دانشگاهيان علاقمند عمره و عتبات دانشگاهيان با ستاد بوده كه مسابقات مختلفي با جوايز سهميه عتبات و كمك هزينه سفرهاي زيارتي در آن برگزار مي شود. در اين كانال آخرين اخبار و مطالب مرتبط با عمره و عتبات دانشگاهيان منتشر خواهد شد.

شايان ذكر است ،ثبت نام از متقاضيان تشرف به عتبات دانشگاهيان از ۲۱ آذرماه در سايت لبيك آغاز و تا ۵ دي ماه ادامه داشت و در اين مدت بيش از ۸۲ هزار نفر از دانشگاهيان جهت اعزام به عتبات در سايت لبيك ثبت نام نمودند.

در شانزدهمين دوره از عتبات دانشگاهيان كه از اول بهمن تا ارديبهشت ماه انجام خواهد شد ۱۶ هزار نفر از دانشگاهيان سراسر كشور كربلايي خواهند شد.

لازم به ذكر است،تاخير در اعلام نتايج قرعه كشي بابت پاره اي از مشكلات فني سامانه بود كه از اين بابت از متقاضيان محترم پوزش مي طلبيم.

جهت مشاهده نتيجه قرعه كشي مي توانيد از اينجا وارد شويد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.