پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئيس سابق فراكسيون قرآن، عترت و نماز مجلس شوراي اسلامي:

خصايص و بركات حج را بازگو كنيم/بركات حج ابراهيمي براي مشكلات مسلمانان

خصايص و بركات حج را بازگو كنيم/بركات حج ابراهيمي براي مشكلات مسلمانان

رئيس سابق فراكسيون قرآن، عترت و نماز مجلس گفت: متاسفانه برخي در فضاي مجازي با اظهارنظرهاي خود به اصل حج هجمه وارد مي كنند و بايد در برابر اين اظهارنظرهاي مغرضانه، خصايص و بركات حج را بازگو كرد.

لاله افتخاري، رئيس سابق فراكسيون قرآن، عترت و نماز مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج با اشاره به مسئله زنده نگاه داشتن فريضه حج در جامعه گفت: حج از فروع دين است و بركات ديني، فردي، اجتماعي، سياسي بخشي از منافع آن براي مسلمانان است.

وي افزود: دولت عربستان ايران را از حج امسال محروم كرد، اما علاقه مردم به حج و اين عبادت بزرگ وصف ناشدني است و حج در دلهاي آنها جاي دارد.

عضو سابق كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي عنوان كرد: اين فريضه الهي يك حركت جمعي از سوي مسلمانان است و وحدت و همدلي آنها را در انجام مناسك حج نشان مي دهد.

افتخاري اظهار كرد: وحدت امت اسلامي به عنوان يك ضرورت مهم در سايه همدلي آنها و شناختن توطئه هاي دشمنانان تقويت خواهد شد و فرصت حج نيز يك فرصت بي نظير براي نشان دادن اين وحدت به دشمنان است.

نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي با اشاره به لزوم برگزاري حج ابراهيمي گفت: حج بايد به صورت يك حج ابراهيمي برگزار شود تا دشمنان از چنين حجي بترسند و مسلمانان اقتدار، قدرت و همدلي خود را نشان دهند.

وي در پايان اظهار كرد: متاسفانه برخي در فضاي مجازي با اظهارنظرهاي خود به اصل حج هجمه وارد مي كنند و بايد در برابر اين اظهارنظرهاي مغرضانه، خصايص و بركات حج را بازگو كرد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.