پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همایش متمرکز زائرین عتبات عالیات استان قزوین برگزار شد

همایش متمرکز زائرین عتبات عالیات استان قزوین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین همایش متمرکز زائران عتبات عالیات شامل اعزامهای 95/10/17 لغایت 95/10/25 (به تعداد 9 کاروان)بعداز ظهر روز پنجشنبه 95/10/16 با حضور  مسئولین حج و زیارت استان، و همچنین زائران و مدیران اعزامها در حسینیه محمدزاده واقع در خیابان سعدی قزوین برگزار شد.

در ابتدای همایش حجت الاسلام و المسلمین درزی رامندی از روحانیون عمره و عتبات در خصوص اهمیت زیارت امام حسین(ع)، مغتنم شمردن ایام حضور در حرمین شریفین، رعایت آداب زیارت و عدم ایجاد مزاحمت برای دیگر زائرین و توصیه های مذهبی در این درباره به ایراد سخنرانی پرداختند .

 سپس مکارمی شریفی از مدیران عتبات عالیات ضمن ارائه نکاتی که زائرین بایستی در طول سفر  نسبت به رعایت نمودن آن اهتمام ورزیده و سفر خوب و خوشی را تجربه نمایند، کمک زائرین به موسسه خیریه طاها جهت انجام امور خیریه و افراد مستمند استان را نیز مطرح کرد.

سیاهپوش از مسئولین حج و زیارت استان نیز دقایقی در خصوص مسائل امنیتی طول سفر همانند عدم تحویل هرگونه بسته از افراد ناشناس، رها نکردن کودکان در هتل و اتاقها، عدم حمل مواد مخدر توسط زائرین و مجازاتهای آن و مسائلی که زائرین بایستی نسبت به رعایت آن مسائل در کشور عراق اهتمام ورزند نکاتی را بیان نمودند.

 در انتهای همایش نیز یعقوبیان از کارشناسان امور بهداشتی و از مدیران عتبات عالیات  نکاتی را در خصوص رعایت مسائل بهداشتی زائران اعم از رعایت نکات بهداشتی قبل، حین و بعد از سفر  بیان داشتند.

                                                                                                                                                                            

 

 

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.