پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری سومین جلسه هماهنگی ادارات هم خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال وبختیاری

برگزاری سومین جلسه هماهنگی ادارات هم خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال وبختیاری
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری روز یکشنبه در نشست هماهنگی ادارات هم خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی و هم افزایی است و هماهنگی ادارات هم خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از اهداف این نشست است.
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت  چهارمحال وبختیاری، جواد کارگران بر اجرای برنامه های فرهنگی به صورت جامع و مشترک از سوی دستگاه های فرهنگی برای اثربخشی بیشتر تاکید کرد و گفت: ، فضای مجازی در زمان حاضر هم تهدید و هم فرصت است که تهدید آن عدم رعایت خط قرمزها ست که باید نظارت بیشتری بر فضای مجازی حاکم شود.
مدیر حج و زیارت استان چهارمحال وبختیاری نیز دراین نشست با اشاره به اعزام 10هزار و 500 نفر از استان در قالب کاروانهای پیاده اربعین افزود: از استان 11هزار و 500 نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده بودند.
یوسف آقابزرگی افزود: امسال 2 موکب برای ارائه خدمات به زایران اربعین در مسیرنجف و کربلا با همت خیران استان راه اندازی و یک موکب نیز به نام شهدای فاجعه منا در مرز چزابه بنا شد که این مدیریت در برپایی آن مشارکت داشت.
وی گفت: برای موکب شهدای منا از این استان یک تریلر حاوی آب معدنی، یک تن برنج ، 200 کیلوگرم عدس و کیک و کلوچه برای استفاده زایران ارسال شد.
وی از اجرای طرح فرهنگی 'من نائب یک شهید هستم' همزمان با پیاده رویی اربعین حسینی خبر داد و گفت: در این طرح نام هر شهید بر روی یک پلاک حک شده بود که پلاک ها به زائران داده شد.
آقابزرگی افزود: تعدادی از زائران پس از بازگشت از مراسم پیاده رویی اربعین پلاک ها را به خانواده شهدا اعطا کردند.
وی با بیان اینکه هم اکنون 10 دفتر خدماتی مجاز در استان فعال است، بیان داشت: در 9 ماه امسال به استثنای پیاده روی اربعین، سه هزار و 993 نفر به عتبات و عالیات اعزام شدند.
در این نشست مدیر کل اوقاف و امور خیریه ، رئیس خبرگزاری ایرنا و مدیر کل کتابخانه های عمومی به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.