پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نماينده ولي فقيه درامورحج وزيارت رحلت آيت الله هاشمي رفسنجاني را تسليت گفت

نماينده ولي فقيه درامورحج وزيارت رحلت آيت الله هاشمي رفسنجاني را تسليت گفت

نماينده ولي فقيه درامورحج وزيارت و سرپرست حجاج ايراني با صدور پيامي ارتحال آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را به رهبرمعظم انقلاب و ملت مومن و انقلابي ايران اسلامي تسليت گفت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، متن پيام حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكربمناسبت ارتحال آيت الله هاشمي رفسنجاني يارو ياور رهبري و مردم بدين شرح است:


« انالله و انا اليه راجعون »

درگذشت ناگهاني و غم بار يار ديرين و صادق انقلاب و امام و رهبري مجاهد نستوه و خستگي ناپذير حضرت‌آيه‌الله آقاي حاج شيخ اكبر هاشمي رفسنجاني– طاب‌ثراه- دوستان و علاقمندان به انقلاب اسلامي در ايران و ساير نقاط جهان را داغدار وعزادار ساخت.

شخصيت‌كم‌نظير و اثرگذاري كه از آغاز جواني تا آخرين لحظات حيات و زندگي خود در خدمت اسلام، انقلاب، مردم و رهبري نظام بود و با هوشمندي و درايت و با قوت هرچه تمامتر درعرصه‌هاي گوناگون و سمت‌هاي بسيار مهم و حساس، دين خود را به خدا و مردم ادا كرد.

نقش بسيارمهم و تعيين كننده اين عزيز سفر كرده در همراهي با امام‌خميني-‌ قدس‌سره- ، انسجام بخشي به مبارزان و مجاهدان راه خدا، كمك به محرومان و خانواده‌هاي شهدا و زندانيان سياسي قبل از انقلاب و مديريت هوشمندانه و مقتدرانه ايشان در شوراي انقلاب، تدوين قانون اساسي و شكل‌گيري نظام اسلامي، جانشين فرماندهي‌كل‌قوا، رياست‌مجلس‌شوراي‌اسلامي‌ومجلس‌خبرگان، وزارت‌كشور، رياست‌ جمهوري، رياست‌مجمع‌تشخيص‌مصلحت‌نظام و همكار و همراه 59 ساله رهبر معظم انقلاب، هرگز از حافظه تاريخ محو نخواهد شد.

او فقيهي وارسته، مفسري گرانقدر، خطيبي برجسته و سياستمداري قدرتمند و با اخلاص و يار و ياور رهبري و مردم بود و همچون امام‌راحل- قدس سره – با آرامش خاطر از اين جهان رخت بر بست و به ديار باقي شتافت.

اينجانب اين مصيبت جانگداز را به عموم مردم شريف ايران اسلامي، رهبرمعظم انقلاب – دام ظله – و بويژه به همسر، فرزندان، برادران و عموم بازماندگان ايشان تسليت عرض نموده، از خداوند متعال براي ايشان رحمت و رضوان الهي وعلودرجات وبراي عموم بازماندگان صبرجميل واجرجزيل مسئلت دارم.

نماينده ولي فقيه درامورحج و زيارت و سرپرست حجاج ايراني

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.