پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مراسم تجلیل از خادمین موکب های شهدای منا مستقر در نجف اشرف و کربلای معلی

مراسم تجلیل از خادمین موکب های شهدای منا مستقر در نجف اشرف و کربلای معلی
مراسم تجلیل از خادمین موکب های شهدای منا مستقر در نجف اشرف و کربلای معلی با حضور جمعي از مسوولين استان و صد نفر از خدمتگزاران اربعين حسيني برگزار شد. در اين مراسم محسن ساغرچي مدير حج و زيارت استان همدان ضمن تقدير و تجليل از خدمتگزارن اربعين حسيني به ارائه گزارشي از اقدامات و برنامه هاي انجام شده در دو موكب شهداي منا در شهرهاي نجف اشرف و كربلاي معلي پرداخت.

در ادامه نماينده ولي فقيه و امام جمعه همدان ضمن بيان فضايل و مناقب اهل بيت(عليهم السلام) و امام حسن عسگري(عليه السلام) خدمت به زائران حضرت سيدالشداء (عليه السلام) را يكي از الطاف و عنايات الهي به بندگان شايسته خود برشمرد و افزود: خدمت به زائران سيدالشهداء(ع) بركات و ثواب غير قابل وصفي دارد.

محمد ابراهيم الهي تبار، معاون سياسي و امنيتي استانداري همدان نيز ضمن تجليل از اين خدمتگزاران بیان داشت: استان همدان پذيراي دو ميليون و پانصد هزار نفر از زايران در ايام پياده روي اربعين حسيني بود كه از استان رهسپار مرزهاي غربي كشور بودند.

الهي تبار با بيان اين مطلب كه كليه هزينه هاي انجام شده از كمك هاي مردمي بوده و هيچ گونه بودجه و اعتبار دولتي پرداخت نشد، افزود: موكب هاي استان همدان مستقر در شهرهاي نجف اشرف و كربلاي معلي نيز به حدود 900هزار نفر در اين ايام خدمات رساني كردند.

شايان ذكر است دو موكب شهداي منا در شهرهاي نجف اشرف و كربلاي معلي در موسم پياده روي اربعين حسيني با رويكرد فرهنگي ضمن ارائه خدمات فرهنگي، به زائران حسيني در زمينه هاي ديگر همچون تغذيه، اسكان، خدمات پزشكي و درماني و.. نیزخدمات ارائه نمودند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.