پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری همایش یک روزه مدیران ستادی سازمان حج و زیارت با کارگزارن زیارتی استان خوزستان

برگزاری همایش یک روزه مدیران ستادی سازمان حج و زیارت با کارگزارن زیارتی استان خوزستان

همایش یک روزه مدیران ستادی سازمان حج و زیارت با کارگزاران زیارتی استان خوزستان در شهر اهواز در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، در این همایش که با حضور سرپرست سازمان حج و زیارت و جمعی از مدیران ستادی سازمان حج و کارگزاران زیارتی استان خوزستان در اهواز در حال برگزاری است، موضوعاتی از جمله آخرین سیاست ها و برنامه ریزی های سازمان حج و زیارت در خصوص سفرهای زیارتی، آخرین دستورالعمل ها و بخشنامه ها و همچنین برنامه های سازمان در راستای افزایش رضایتمندی زائران، رصد فرآیند های اجرایی با هدف اصلاح فرآیندها بویژه در سفرهای زیارتی عتبات تشریح می گردد.

این گزارش حاکی است: تبیین طرح نوین عتبات و آثار و تبعات آن، بیان وضعیت زیرساختهای خدماتی زائران در عراق،   تشریح شرایط شرایط موجود و محدودیت های عراق از جمله مباحثی است که در این همایش مورد بحث قرار می گیرد.

اشاره به پدیده فعالیت گروه های غیر مجاز در زمینه سفرهای عتبات و تهدیدات و خطرات فعالیت این گروه ها از جمله مباحث جدی است که در این همایش به آن پرداخته می شود.

در این همایش توجیهی تاثیر عملکرد دفاتر خدمات زیارتی در برآورده شدن اهداف و ماموریت های سازمان، پویایی دفاتر و نگاه حرفه ای و خروج از انفعال از مباحث جدی است که در این همایش مورد تاکید قرار می گیرد.

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با کارگزاران زیارتی از برنامه های این همایش است.

حمید محمدی سرپرست سازمان حج و زیارت، همچنین مدیرحج و زیارت خوزستان و نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان خوزستان از جمله سخنرانان ایم همایش هستند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی شهسواری مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج و زیارت، حسین اسماعیلی مدیر دفتر بازرسی بعثه مقام معظم رهبری، محسن نظافتی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت، حمیدرضا محمدی مدیرکل فنی و امور کارگزاران سازمان حج و زیارت از دیگر مسئولان شرکت کننده در این همایش هستند.

 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.