پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مراسم قدرداني از خادمين زائرين پياده امام رضا(ع) برگزار گرديد

مراسم قدرداني از خادمين زائرين پياده امام رضا(ع) برگزار گرديد

روابط عمومي حج و زيارت خراسان رضوي:

مراسم قدردانی از خادمین زائرین پیاده امام رضا(ع)  با حضور معاون  استاندار ،مدیریت و کارکنان حج و زيارت ،مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبري و روحانیون ،خيرين و مدیران و عوامل مستقر در اسکان های تحت پوشش حج و زیارت پنج شنبه 30 دی ماه برگزار گرديد.

مدیر حج  وزیارت خراسان رضوی در سخنراني خود  ضمن قدردانی از کليه خادمين زائرين پياده امام رضا(ع)  که  بعنوان کارگزاران زیارتی  تحت نظر حج و زیارت استان در سومین سال  به این افتخار خدمت  نائل شده اند ، تشکر و قدرداني نمودند و از حضور مسئولین محترم استانداری و سایر نهادهای دولتی و مردمی در این مراسم قدردانی نمودند.

آقای مهندس فروزان مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائرین نیز با بیان اینکه خدمت به زائرین پیاده امام رضا(ع)در سالجاری نسبت به سالهای گذشته در سطح بهتری بود از تلاش های جهادی مدیر حج و زیارت استان و کارگزاران زیارتی تحت پوشش ایشان قدردانی نمودند.

مدير حج و زيارت استان  نیز ضمن قدردانی مجدد از همه خادمین گرامی لوح تقدیری را به مدیران اسکان مدارس و مسئولین بخش های مختلف  طبخ ،پشتیبانی و سایر حوزه های خدمتی اهداء نموده و آرزوی توفیق جهت خدمت در سالهای متمادی برای این عزیزان نمودند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.