پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار مدیر حج و زیارت استان کردستان باتفاق تعدادی از مسئولین شهرستان مریوان با خانواده های معزز شهدا

  • 14 بهمن 1395
  • 11:58
  • 0 دیدگاه
  • 1599 بازدید
  • Article Rating
دیدار  مدیر حج و زیارت استان کردستان باتفاق تعدادی از مسئولین شهرستان مریوان با خانواده های معزز شهدا

به گزارش روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان، مدیر حج و زیارت استان کردستان باتفاق فرماندار و امام جمعه ، تعدادی از مسئولین شهرستان مریوان و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان  به دیدار تنی چند از خانواده های معزز شهدای شهرستان مریوان رفتند.

بنابراین گزارش محمد شفیعی فرماندار مریوان ، ماموستا شیرزادی منش امام جمعه مریوان ، هاشم ناظمی جلال مدیر حج و زیارت استان کردستان، محمد سلیمانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ، بهمن عرفانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان و احسنی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مریوان همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) و آغاز دهه مبارک فجر به دیدار خانواده های شهیدان گرانقدر جمیل سالم ، سعدی شیرزادی منش ، کریم خونکه و فتح الله قادری رفتند.

لازم به یادآوری است برخی از فرزندان و یا  بستگان شهدای گرانقدری که توفیق دیدار با خانواده آنها پیدا شد از کارگزاران فعال حج و زیارت استان کردستان می باشند که با اهداء لوح تقدیر از سوی مسئولین استانی و شهرستانی یاد و خاطره شهدای گرانقدر گرامی و از صبر و شکیبایی و تحمل آنان قدردانی شد.

گفتنی است پیش از آغاز این دیدار ها از فعالان و خیرین شهرستان مریوان  که در ایام پیاده روی اربعین حسینی (ع) تلاش و کوشش نموده بودند در محل فرمانداری مریوان با اهداء لوح یادبود تجلیل بعمل آمد.

 

                                                                                                                       روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.