پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سرپرست سازمان حج و زیارت در مراسم گرامیداشت دهه فجر:

امروز به یمن انقلاب اسلامی، رهبری و شهدا هر روز بر اقتدار و عظمت کشور افزوده می شود

امروز به یمن انقلاب اسلامی، رهبری و شهدا هر روز بر اقتدار و عظمت کشور افزوده می شود

سرپرست سازمان حج و زیارت در مراسم گرامیداشت دهه فجر، انقلاب اسلامی ایران را خط بطلانی بر حکومت ستمشاهی، حضور استعمار و امپریالیزم در کشور و بریدن دست هایی که سرمایه های کشور را به تاراج می بردند، توصیف کرد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حمید محمدی چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور مسئولان، همکاران سازمان حج و زیارت، بعثه مقام معظم رهبری و شرکت های تابعه و خانواده های آنان برگزار گردید، گفت: انقلاب اسلامی ایران رویدادی است بی نظیر در طول تاریخ کشورمان، انقلاب شکوهمندی که با راهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سال 42 آغاز و در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید. 

سرپرست سازمان حج و زیارت در سخنانش یاد شهدای سال های مبارزه با رژیم ستمشاهی و همچنین شهدای سالهای دفاع مقدس که در مقابل دشمن متجاوز جانفشانی کردند و شهدای مدافع حرم که امروز در آنسوی مرزها جانشان را عاشقانه نثار می کنند تا امنیت و ثبات در کشور و منطقه پایدار بماند را گرامی داشت. 

آقای محمدی در ادامه گفت: کسانی که طعم تلخ دوران ظلم و ظلمت ستمشاهی را چشیده اند و روزهای پیروزی انقلاب را به یاد داشته و عظمت این پیروزی تاریخی را درک کرده اند، امروز در ایام گرامیداشت دهه فجر سر از پا نمی شناسند و وجد و نشاط وصف ناپذیری را تجربه می کنند. 

وی در سخنانش انقلاب اسلامی ایران را خط بطلانی بر حکومت ستمشاهی، حضور استعمار و امپریالیزم در کشور و بریدن دست هایی که سرمایه های کشور را به تاراج می بردند، توصیف کرد و گفت: آن سال ها حکومت ایران به نوکری برای قدرت های بزرگ تبدیل شده بود و عزت و عظمتی در کشور وجود نداشت و اگر امروز شرایط را با آن روزها مقایسه کنیم شکر گزار خواهیم بود که به یمن هدایت مدبرانه رهبری معظم انقلاب و جانفشانی شهدای گرانقدر هر روز بر اقتدار، عظمت، شکوه و استقلال کشور افزوده می شود. 

سرپرست سازمان حج و زیارت در این مراسم که با حضور فرزندان همکاران سازمان حج و زیارت و بعثه و شرکت های تابعه برگزار شده بود، تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا در قالب برنامه های مختلف اهداف و ارزش های والای انقلاب اسلامی برای نونهالان و فرزندان این مرز و بوم تبیین و تشریح شود.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.