پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همايش مديران عتبات ويژه سفرهاي نوروزي استان یزد

همايش مديران عتبات ويژه سفرهاي نوروزي استان یزد

به گزارش روابط عمومی حج وزیارت استان یزد ،  آقاي علي اصغر شريفي مدير حج و زيارت استان يزددر همايش مديران عتبات ويژه سفرهاي نوروزي، وظايف مديران دراين سفر معنوي را بيان و بر لزوم هماهنگي ميان مديران با روحانيون و مداحان كاروان ها تاكيد كرد.

دراين همايش كه مديران دفاتر زيارتي و اعزامي به عتبات در دوره هاي نوروزي حضور داشتند، آقاي شريفي افزود: مديران دفاتر و كاروانها بايد آئين نامه ها و بخشنامه هاي نوروزي را با دقت مطالعه نمايند تا بتوانند زائرين را از وضعيت كشورعراق مطلع كنند.

وي از مديران درخواست كرد از دادن قول و وعده هاي غير متعارف به زائران خودداري نموده و گذرنامه ها را طبق آئين نامه به زائران تحويل نمايند.

آقاي شريفي به مديران كاروان ها در خصوص سفرهاي زميني وهوايي و كارهاي اجرايي درايران و عراق توصيه هايي ارائه كرد و گفت: تقسيم گروه هاي نوروزي با توجه به فعاليت دفاتر انجام شده است.

وي در مورد كاروانهاي آزادبر و غيرمجاز گفت: باپيگيري و شكايت اين مديريت از كاروانهای غير مجاز فعال در شهر هاي ميبد و يزد پرونده هايي در دادگستري تشكيل گرديده و در حال پيگيري مي باشد.

در اين همايش آقاي احمد خوشنويس جانشين مديريت حج وزيارت يزد نيز با تشريح آئين نامه هاي اجرايي و بخشنامه هاي نوروزي، مديران كاروانها را به مطالعه دقيق اين موارد توصيه نمود.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.