پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

خراسان جنوبی: دیدار با خانواده های معظم شهدای منا در آغاز سال نو

خراسان جنوبی: دیدار با خانواده های معظم شهدای منا در آغاز سال نو

در طلیعه دل انگیز بهار طبیعت و ابتدای سال نو که به  فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی ، اشتغال وتولید نام  گذاری شده است ، مدیر حج وزیارت استان خراسان جنوبی با اتفاق نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس ، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج وزیارت استان و مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و به منظور زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهدای فاجعه منا ونیز تبریک سال نو با خانواده های معظم شهدای منا دیدار کردند.

 حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی در این دیدار با بیان اینکه دنیا مانند کاروان سرایی است که انسان چند روزی در آن می ماند و بعد هم باید کوله بار سفر ببنند و به آخرت برود، گفت: شهدا جزو افرادی هستند که چندین برابر دیگر افراد در آخرین لحظات عمر خود ثواب بردند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس  شوارای اسلامی با بیان اینکه شهدای حادثه منا بدلیل اینکه در یک عبادت بزرگ الهی به شهادت رسیدند، سعادتمند شدند، افزود: شهدا بر گردن ما حق زیادی دارند،وی اظهارداشت: ادامه دادن راه شهدا در دنبال کردن آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری است.

ابوالفضل نوفرستی مدیر حج وزیارت استان خراسان جنوبی ضمن تبریک سال نو ، گزارشی از آخرین اقدامات درخصوص سفرهای زیارتی عتبات عالیات و حج سالجاری ارائه نمود .

وی افزود درراستای تکریم و زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهدای منا  اقدامات خوبی انجام شده است وبا پیگیرهای صورت گرفته چند میدان وخیابان در شهرستان های مختلف به نام شهدای منا نامگذاری شده است .

                                                                                                                                             روابط عمومی حج وزیارت خراسان جنوبی 

محمد نجفی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.