پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جلسه توجیهی مدیران و روحانیون کاروان های عتبات عالیات نوروزی خراسان جنوبی برگزار گردید.

جلسه توجیهی مدیران و روحانیون کاروان های عتبات عالیات نوروزی خراسان جنوبی برگزار گردید.

به منظور ارائه توصیه های لازم به مدیران و روحانیون کاروانهای عتبات اعزامی در ایام نوروز، جلسه ای توجیهی در محل مدیریت حج و زیارت استان برگزار گردید.دراین جلسه که مدیرحج و زیارت استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت استان ،مدیرعامل شرکت مرکزی کارگزاران امور زیارتی استان، رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان و جمعی ازمدیران، روحانیون و مداحان کاروانهای اعزامی عتبات در ایام نوروز حضور داشتند بر ضرورت برنامه ریزی مطلوب برای تشرف  زائرین به عتبات عالیات تأکید گردید.

آقای نوفرستی مدیر حج وزیارت خراسان جنوبی در ابتدای جلسه ضمن تاکید بر مدیران راهنماجهت تکمیل اطلاعات خود قبل از سفر، بر ضرورت داشتن تلفنهای اعضای واحدهای ستادی در کشور عراق اشاره نمودند. ایشان سپس به تبیین گروههای قیمتی کاروانهای عتبات پرداخته و از مدیران خواستند در جلسات آموزشی قبل از سفر، زائرین را در خصوص شرایط موجود در کشور عراق، تبعات حمل مواد مخدر، بیمه، وضعیت هتلها ومرزها  توجیه نمایند.آقای نوفرستی ضمن اشاره به وظایف خطیر مدیران راهنمای کاروان ها و آرزوی توفیق در خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین، نکاتی را جهت اطلاع رسانی به زائرین بیان نمودند.

در ادامه جلسه حجه السلام و المسلمین اوحدی مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان ضمن تاکید بر تعامل مناسب روحانیون و مدیران کاروان در طول سفر  به ارائه نکاتی پیرامون سفر زیارتی عتبات و تلاش در جهت افزایش بعد معنوی سفر برای زائرین پرداختند.

 سرهنگ صفری رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان نیز ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در حوزه حج وزیارت، مباحثی در خصوص حضور به موقع کاروانهای هوایی در فرودگاه و مقررات خروج از کشور زائرین بیان نمودند.

شایان ذکر است پایان جلسه بصورت پرسش پاسخ برگزار ومدیران و روحانیون کاروانها، نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

محمد نجفی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.