پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سرپرست سازمان حج خبر داد؛

امكان سنجي واگذاري برخي فعاليت هاي حوزه زيارت به كانون بازنشستگان حج و زيارت

امكان سنجي واگذاري برخي فعاليت هاي حوزه زيارت به كانون بازنشستگان حج و زيارت

 سرپرست سازمان حج از امكان سنجي واگذاري برخي فعاليت هاي حوزه زيارت به كانون بازنشستگان حج و زيارت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج آقای حمید محمدی سرپرست سازمان حج وزیارت بعد از ظهر امروز-شنبه ٢٦ فروردين ٩٦- در مراسم تجليل از پيشكسوتان سازمان حج كه در پانزدهمين سالگرد تاسيس كانون بازنشستگان حج و زيارت برگزار شد، ضمن تقدیر از پیشکسوتان حوزه حج و زیارت تصریح کرد: تلاش خواهد شد با درنظرگرفتن راهکارهای قانونی و حقوقی برخي امور حج، عمره و عتبات را که امکان برون سپاری آن وجود دارد ، به کانون واگذار شود تا  زمینه خود اتکایی و رفع مشکلات عزیزان پيشكسوت سازمان حج فراهم گردد.

 سرپرست سازمان حج و زيارت ادامه داد: بر اساس وظيفه رسيدگي به مشكلات بازنشستگان سازمان در برنامه است و آيين نامه اي در اين خصوص در حال تدوين است كه پس از تنظيم نهايي اجرايي خواهد شد.
 آقاي محمدي با بيان اينكه بازنشستگان سازمان حج و زيارت سابقه طولاني در خدمت به زائران بيت الله الحرام و اعتاب مقدس دارند، اظهار داشت: از تجربه اين عزيزان در بسياري از اموري كه امكان برون سپاري وجود داشته باشد، بهره خواهيم برد.
دراین مراسم آقای مهدی حمزه ای رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان سازمان حج وزیارت نیز از اقدامات صورت گرفته دراین کانون برای اعتلا و استحکام بخشیدن به آن گزارشی ارائه کرد. 
 وی گفت : طرح امنیت ، تکریم، عزتمندی و ارتقای سطح معیشتی و توانمند سازی بازنشستگان، وظیفه بگیران و مستمری بگیران سازمان حج و زیارت با حمايت مسئولان بعثه و سازمان حج در اواسط سال گذشته به تایید و تصویب شورای راهبری توسعه این سازمان رسیده است و در صورت تحقق مفاد آن ، این کانون می تواند به خوداتكايي دست يابد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.