پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همه تلاش كرده ايم تا رسالت خود را درمورد خانواده شهداي منا را انجام دهيم

همه تلاش كرده ايم تا رسالت خود را درمورد خانواده شهداي منا را انجام دهيم

نماينده ولي فقيه درامور حج و زيارت با اشاره به تلاش هاي صورت گرفته براي رفع مشكلات خانواده شهداي منا و مسجدالحرام تصريح كرد: سهميه اختصاص يافته به خانواده هاي شهداي منا و مسجدالحرام درحج امسال با پيشنهاد سازمان حج و بعثه تحقق يافت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت به نقل از سایت حج ، حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر درنشست مشترك مسئولان دفاتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج وزيارت درتهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته درحوزه حج خطاب به حاضران تصريح كرد: با انسجام بيشتر و دست دردست يكديگر، برنامه ها و امور اجرايي و فرهنگي حج با جديت دنبال شود تا انشاءالله حج مطلوبي داشته باشيم.

نماينده ولي فقيه درامور حج وزيارت تاكيد كرد: فرصت براي كوچكترين آزمون و خطا وجود ندارد و بايد امسال جامع ، كامل و با همكاري كاملا گسترده ونزديك كارها را پيش ببريم.

سرپرست حجاج ايراني با اشاره به اينكه سهميه اختصاص يافته به خانواده هاي شهداي منا و مسجدالحرام با پيشنهاد سازمان حج وزيارت و بعثه مقام معظم رهبري تحقق يافت ، گفت: بيش از 86 هزارنفر امسال به حج مشرف خواهند شد و مشكلي در ثبت نام نداريم و مي توانيم اولويت هاي جديد را در قالب استاني اعلام كنيم.

وي همچنين از تلاش دست اندركاران دستگاههاي مختلف براي رفع مشكلات خانواده هاي شهداي منا تقدير كرد و گفت: همه تلاش كرده ايم تا رسالت خود را درمورد اين خانواده ها انجام دهيم.

نماينده ولي فقيه همچنين ضمن تقدير از خدمات آقاي سعيد اوحدي رئيس قبلي سازمان حج و زيارت ، انتصاب آقاي حميد محمدي به اين سمت را تبريك گفت و افزود: ايشان نگاه قانونمند به حوزه حج و زيارت دارند و در برنامه هاي شان مقابله با آسيب ها وآينده نگري در اولويت قرار دارد.

وي گفت: آقاي محمدي ديدگاه خوبي دارند و هم اكنون نيز همكاري بسيار خوبي بين بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج وزيارت وجود دارد كه آثار و بركات زيادي هم داشته است كه در بهبود شرايط به ما هم كمك مي كند.

گفتني است در اين نشست كه صبح امروز با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و مسئولان استاني بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت در اين سازمان برگزار شد ، آقاي حميد محمدي با حكم آقاي سيد رضا صالحي اميري به عنوان معاون وزير و رئيس سازمان حج و زيارت منصوب شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.