پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در دیدار مدیرعامل بانک ملت با رئیس سازمان حج و زیارت تاکید شد:

ارائه تسهیلات به دانشگاهیان اعزامی به عتبات ادامه می یابد

ارائه تسهیلات به دانشگاهیان اعزامی به عتبات ادامه می یابد

در دیدار امروز دکتر اخلاقی مدیر عامل بانک ملت  با رئیس سازمان حج و زیارت بر تداوم ارائه تسهیلات به دانشگاهیان عازم عتبات عالیات تاکید شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حمیدمحمدی امروز-یکشنبه سوم اردیبهشت ماه -در دیدار مدیر عامل بانک ملت با ایشان گفت: در مذاکرات حج تمام تلاش خود را بکار بستیم  تا حجاج ایرانی با عزت و کرامت به حج اعزام شوند. در حال حاضر و در موسم حج نیز تلاش خواهیم کرد تا رضایت حجاج تامین شود.

آقای محمدی با اشاره به همکاری مجموعه سازمان حج و بانک ملت در زمینه سفرهای عمره بیان کرد:  شرط جمهوری اسلامی ایران برای از سرگیری عمره مجازات دو پلیس خاطی فرودگاه جده بود که این موضوع محقق و در مذاکرات حج رسما به ما اعلام شده و این دو پلیس در حال حاضر در حال گذراندن دوران محکومیت خود هستند لذا چنانچه در موسم حج همه چیز بر اساس توافقات انجام شده پیش رود، مقدمات عزیمت عمره گزاران بعد از موسم حج فراهم خواهد شد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به امضای تفاهم نامه مشترک میان سازمان حج و زیارت، بانک ملت و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص ارائه تسهیلات به دانشگاهیان اعزامی به عتبات عالیات، بر استمرار ارائه این تسهیلات در سال جاری تاکید کرد.

دکتر هادی اخلاقی مدیر عامل بانک ملت در این دیدار ضمن تبریک به رئیس سازمان حج و زیارت برای تصدی مسئولیت جدید و آرزوی توفیق برای ایشان، از تلاش های آقای محمدی و هیئت مذاکره حج جمهوری اسلامی ایران برای فراهم آوردن امکان حضور عزتمندانه حجاج در سرزمین وحی تقدیر کرد.

وی افزود: عده زیادی از مردم چشم انتظار بودند که به حج اعزام شوند و امیدواریم با تدبیر شما اعزام زائران ایرانی به عمره نیز از سر گرفته شود. در خصوص سفرهای عتبات عالیات نیز بانک ملت آماده همکاری با سازمان حج و زیارت خواهد بود.

مدیر عامل بانک ملت همچنین در این دیدار تاکید کرد که ارائه تسهیلات عتبات دانشگاهیان طبق روال سابق ادامه می یابد.

وی توسعه همکاری میان دو سازمان را در راستای تسهیل امور زائران خانه خدا توصیف و اضافه کرد: همکاران من در بانک ملت خود را خادم زائران بیت الله الحرام می دانند و در مجموعه بانک در این مسیر نگاه هزینه و فایده نداریم بدلیل اینکه این خدمت باعث خیر و برکت معنوی برای مجموعه بانک شده است.

دکتر اخلاقی در بخش دیگری از سخنانش به وجود زیرساختهای لازم در بانک ملت برای ارائه خدمات گسترده بانکی به زائران در عراق و عربستان اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم تا با توجه به برقراری نسبی ثبات در کشور عراق با بانک های این کشور مذاکره نماییم تا مردم در اعزام به عتبات دغدغه جابجایی پول نداشته باشند.

آقای محمدی در این دیدار همکاری سازمان حج و زیارت و بانک ملت در گذشته را مثبت ارزیابی کرد و از توسعه همکاری های طرفین استقبال کرد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.