پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با رئیس سازمان حج و زیارت؛

روند ثبت نام اولیه از واجدین شرایط اعزام به حج امسال مثبت ارزیابی شد

روند ثبت نام اولیه از واجدین شرایط اعزام به حج امسال مثبت ارزیابی شد

در دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با رئیس سازمان حج و زیارت روند ثبت نام اولیه از واجدین شرایط اعزام به حج امسال مثبت ارزیابی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ حمید محمدی در جریان  دیدار مدیر عامل بانک ملی ایران با ایشان، ضمن اشاره به مذاکرات حج تمتع سال جاری گفت: جدا از موضوع روابط دو کشور،  در جریان مذاکرات حج، مطالبات و دغدغه های بحق نظام و مردم تامین شد و مسیر حضور عزتمندانه حجاج باز شد. 

رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص از سرگیری سفرهای عمره اظهار داشت: با توجه به مجازات دو پلیس مجرم، چنانچه در موسم حج همه چیز بر اساس توافقات انجام شده پیش رود، مقدمات عزیمت عمره گزاران بعد از موسم حج فراهم خواهد شد.

 
دکتر «محمدرضا حسین زاده» مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک ملی ضمن تبریک به رئیس سازمان برای تصدی مسئولیت جدید ایشان، از تلاش های آقای محمدی و هیئت حج جمهوری اسلامی ایران برای بازگشایی عزتمندانه مسیر حج تقدیر کرد. 


مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش برای کاهش هزینه سفر زائران حج، عنوان کرد: آنچه در خصوص مسائل ارزی در اختیار ماست، تلاش می کنیم که هزینه زائران کاهش داشته باشد. 

دکتر حسین زاده خدمت به زائران خانه خدا را افتخاری برای بانک ملی ایران دانست و اظهار داشت: در بانک ملی فضایی حاکم است که همکاران بانک به هنگام خدمت به زائران تصور می کنند که خودشان به حج اعزام می شوند. 

مدیرعامل بانک ملی از راه اندازی شعبه بانک ملی در نجف اشرف در آینده نزدیک و همچنین تلاش برای راه اندازی شعبه بانک ملی در کربلای معلی بمنظور تسهیل در امور زائران عتبات عالیات خبر داد. 

رئیس سازمان حج و زیارت در این دیدار که همزمان با انجام فرآیند ثبت نام اولیه واجدین شرایط تشرف به حج در شعب بانک های ملی صورت گرفت، ضمن تقدیر از هماهنگی و تلاش بانک ملی در ارائه خدمات به زائران بیت الله الحرام، روند خدمات رسانی به واجدین شرایط اعزام به حج در شعب بانک ملی را مثبت ارزیابی کرد. 

آقای محمدی  در این دیدار همکاری بانک ملی و سازمان حج را یکی از  با سابقه ترین همکاری ها در حوزه حج و زیارت توصیف کرد و خدمت به زائران خانه خدا و اعتاب مقدس را مایه برکت برای هر دو مجموعه دانست.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.