پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مديرعامل بانك ملي با نماينده ولي فقيه در امورحج و زيارت دیدار و گفتگو کرد

مديرعامل بانك ملي با نماينده ولي فقيه در امورحج و زيارت دیدار و گفتگو کرد

نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت دردیدارمدیرعامل بانک ملی با وی پیشنهاد کرد زائر کارت برای زائران ایرانی عتبات عالیات و سفرهای عمره و حج  طراحی و استفاده از آن دراولویت قرارگیرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت به نقل از سایت حج، حجت الاسلام والمسلمين سید علی قاضي عسكر دراین دیدار که چند تن ازمسئولان بانک ملی نیز حضور داشتند با بیان این مطلب  افزود: با توجه به اینکه سالانه چند میلیون ایرانی به عراق وعربستان سفرمی کنند استفاده از زائر کارت موجب ارتقاء امنیت مالی دراینگونه سفر ها خواهد شد.

نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت با مهم خواندن توسعه همكاري با شبكه بانكي كشورهای هدف حوزه حج و زیارت  تصریح کرد: ارائه خدمات مطلوب به زائران اولویت ماست و سیستم بانکی       می تواند با برقراری این ارتباط و استفاده از تکنولوژی های روز راهکار مناسب را فراهم کند.

حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكرهمچنین پیشنهاد کرد کارگروهی متشکل از کارشناسان بعثه مقام معظم رهبری ، سازمان حج و زیارت و بانک ملی ایران راهکارهای تعامل و همکاری هرچه بیشتر در حوزه حج وزیارت را بررسی و برای تصمیم گیری به نشست مشترک مسئولان ذی ربط منعکس کنند. 

وی افزود: درسالهای گذشته شاهد تعامل خوب و مثبت بانک ملی ایران در حوزه حج و زیارت بوده ایم واین بانک دراجرای چند طرح با هدف خدمات رسانی به زائران عتبات مشارکت و سرمایه گذاری کرده است. 

درادامه این دیدارآقاي محمدرضا حسين زاده مديرعامل بانك ملي ايران توافق صورت گرفته برای حج امسال را در راستای حفظ شئون زائر ایرانی و عزتمند توصیف و تصریح کرد: این بانک آمادگی دارد با بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برای حفظ حقوق زائرهمکاری کند.

وی از فعاليت هاي اين بانك دربخش هاي مختلف بویژه اقدامات صورت گرفته درعراق گزارشي ارائه واعلام کرد: بزودی شعبه بانک ملی ایران در نجف راه اندازی خواهد شد و این بانک راه اندازی شعبه کربلا را نیز در دستور کار خود قرار داده است.  

آقای حسین زاده با اشاره به اینکه مذاكره با بانك مركزي عراق براي ارائه خدمات به زائران عتبات ادامه دارد، گفت: اميدواريم با توسعه زيرساخت هاي بانكي در آن كشور خدمات بیشتری به زائران عتبات ارائه دهیم.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.