پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بمناسبت میلاد فرخنده علمدار کربلا و روز جانباز؛

جانبازاران سازمان حج و زیارت تجلیل شدند + عکس

جانبازاران سازمان حج و زیارت تجلیل شدند + عکس

امروز در مراسمی که بمناسبت میلاد فرخنده علمدار کربلا با حضور حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت برگزار شد، همکاران جانباز این سازمان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حمید محمدی در این مراسم که با حضور جمعی از همکاران جانباز این سازمان برگزار گردید، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بویژه سالروز ولادت با سعادت حضرت قمربنی هاشم(ع)، گفت: با تربیت دینی که در خانواده های ایرانی وجود دارد، همه ما از دوران طفولیت آرزو می کنیم در زیر پرچم حضرت اباعبدا... الحسین(علیه السلام) خدمت کنیم که این توفیق در مجموعه حج و زیارت با خدمت به زائران امام حسین و اهل بیت(علیهم السلام) بصورت ویژه نصیب شده است که باید قدردان و شکرگزار این نعمت باشیم.

رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه بیان کرد: چهارم شعبان به مناسبت سالروز ولادت نورانی حضرت ابوالفضل العباس(ع) به شایستگی به عنوان روز جانباز نامگذاری شده است. جانباز کسی است که وجود و هستی خود را در راه خدا و اهل بیت(ع) نثار می‌کند که حضرت عباس(ع) سرآمد همه این خصائل نیکو است.

آقای محمدی خطاب به جانبازان سازمان حج و زیارت اظهار داشت: در مقاطع حساسی که نیاز به حضور شما عزیزان بوده برای دفاع از مکتب اهل بیت(ع)، میهن و ناموس به میدان آمده و از جان خود مایه گذاشته اید که این حرکت معنوی شما ارزشی شایسته و فراموش نشدنی دارد.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه گرامیداشت روز جانباز از دو منظر انجام می‌گیرد، عنوان کرد: با گرامیداشت روز جانباز خودگذشتگی ها و ایثار جانبازان سال‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مسئولان کشور ، دولتمردان و جامعه یادآوری می شود. از سوی دیگر با نکوداشت این روز جانبازان سرافراز میهن اسلامی به خود یادآوری می کنند که میراث دار خصلت ارزشمند جانبازی علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) باشند و در حفظ این میراث گرانبها در جامعه خواهند کوشید.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مهدی شهسواری مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت نیز ضمن تبریک ولادت با سعادت علمدار کربلا و گرامیداشت یاد و خاطره سال های دفاع مقدس ، از حماسه سازی ها و ایثار جانبازان به نیکی یاد کرد.

مشاور رئیس سازمان حج و زیارت در امور ایثارگران، در این مراسم گزارشی از اقدامات سازمان حج و زیارت در خصوص ایثارگران این سازمان ارائه داد.

در انتهای این مراسم لوح تقدیری به جانبازان سازمان حج و زیارت تقدیم شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.