پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

قاضی عسکر:هركس كه مدعي شود نظر رهبري به فلان نامزد است قطعا در خلاف مسير رهبر معظم انقلاب در حركت است .

قاضی عسکر:هركس كه مدعي شود نظر رهبري به فلان نامزد است قطعا در خلاف مسير رهبر معظم انقلاب در حركت است .
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج نیوز ،حجت الاسلام و المسلمين سيد علي قاضي عسكر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت كه در مراسم "تواصي بحق" در جمع نمازگزاران مسجد سازمان حج و زيارت سخن مي گفت يكي از مهمترين مطالبات مردمي را رفع تنگناهاي اقتصادي و رسيدگي به امور معيشتي مردم و ايجاداشتغال دانست و اظهار داشت : وعده رسيدگي به امور معيشتي مردم به صورت شعاري كار بسيار ساده اي است اما نامزدهاي انتخاباتي به اين مهم توجه داشته باشند كه وعده نادرست و فريب مردم كار خلاف شرع است و هم نزدخدا و هم نزد مردم مسئوليت ايجاد مي كند .
آقاي قاضي عسكر ،قانون مند كردن جامعه ،پرهيز از خودكامگي در تصميم گيري ها ،حفظ حرمت و عزت كشور ،تحكيم وحدت و اخلاق در جامعه را از ديگر مطالبات مهم مردم از نامزدهاي رياست جمهوري دانست و گفت :نامزدهاي تصدي پست رياست جمهوري بايد با مطالبات مردم آشنا باشند و بتوانند به اين مطالبات پاسخ مناسب دهند . وي افزود: نامزدهاي رياست جمهوري بايد بتوانند با تعامل با قواي ديگر و بهره گيري از بدنه كارشناسي قوي و متخصصان هر حوزه و توجه به اقتصاد مقاومتي مورد نظر رهبر معظم انقلاب ،كشور را ازتنگناهاي سياسي و اقتصادي و فرهنگي خارج كنند .
آقاي قاضي عسكر گفت اسلام دعوت به مشورت مي كند مشورت يك اصل عقلايي و ديني است و معني ندارد كه كسي با خودكامگي هم خود و هم كشور را نابود كند . منتخب مردم بايد در حوزه هاي مختلف از كارشناسان و متخصصان به عنوان اتاق فكر و مشورت استفاده كند تا بهترين راه را براي حل معضلات كشور بيابد و با سرعت عمل مشكلات را برطرف كند .وي افزود : دشمنان اسلام تلاش فراواني را براي ضربه زدن به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران داشته اند اما با ايثارگري هاي شهدا و جانبازان و حضور مردم در صحنه هاي دفاع از انقلاب، نظام جمهوري اسلامي ايران همچنان عزت و اقتدار خود را حفظ كرده است .منتخب مردم بايد با برنامه ريزي وسيع و تقويت سياست خارجي باعث حفظ حرمت و عزت كشور شود. نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني با اشاره به برخي از ادعاهاي مطرح شده در مورد آگاهي از راي و نظر مقام معظم رهبري گفت : رهبر معظم انقلاب در سخنراني سال جديد فرمودند كه راي ايشان براي هيچ كس مشخص نيست .وي افزود :در ديداري كه اخيرا نيز با مقام معظم رهبري داشتم ايشان مجدداً تاكيد فرمودند هيچ كس حتي اطرافيانم نمي دانند كه به چه كسي راي خواهم داد .
آقاي قاضي عسكر افزود : هركس كه مدعي شود نظر رهبري به فلان نامزد است قطعا در خلاف مسير رهبر معظم انقلاب در حركت است .وي با اشاره به روايتي از پيامبر گرامي اسلام (ص)گفت : اگر كسي مسئوليتي را بپذيرد در حالي كه مي داند كس ديگري بهتر از او وجود داردو آن مسئوليت را به فرد اصلح واگذار نكند ،به خدا ،پيامبر و مومنان خيانت كرده است .
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت در پايان خطاب به عموم مردم گفت : بين خود و خدا فردي صادق ،مومن و توانا را براي اداره كشور انتخاب كنيد و اين انتخاب را مسئوليت شرعي خود بدانيد . اگر اين انتخاب درست انجام شود مردم در هر كارخوبي كه صورت مي گيرد سهيم و شريكند .
روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.