پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدیر حج و زیارت فارس: اولویت های فراخوان شده حج هر چه سریعتر برای ثبت نام اولیه اقدام کنند

مدیر حج و زیارت فارس: اولویت های فراخوان شده حج هر چه سریعتر برای ثبت نام اولیه اقدام کنند

مدیر حج و زیارت استان فارس : دارندگان فیش های ثبت نامی حج تمتع تا تاریخ 1385/06/31 هر چه سریعتر به شعب بانک ملی مراجعه و نسبت به تکمیل مبلغ ودیعه  و واریز مبلغ علی الحساب اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان فارس، علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما مرکز فارس ، با اشاره به فراخوان دارندگان فیش های ثبت نامی حج تمتع96 گفت: دارندگان فیش های ثبت نامی حج تمتع تا تاریخ:  1385/06/31  هر چه سریعتر با در دست داشتن اصل قبض ودیعه گذاری ،اصل شناسنامه و اصل کارت ملی به یکی از شعب بانک ملی مراجعه و نسبت به واریز مبلغ علی الحساب و تکمیل مبلغ ودیعه اقدام نمایید.

 مدیر حج و زیارت استان فارس در ادامه اعلام کرد: اولویت ثبت نام در کاروان ها و تشرف به حج تمتع با کسانی خواهد بود که زودتر نسبت به تکمیل ودیعه و ثبت نام اولیه در شعب بانک ملی اقدام نموده باشند.

وی با بیان اینکه ثبت نام اولیه در تمام شعب بانک ملی استان قابل انجام است اظهار داشت: به محض تکمیل ظرفیت ،فرایند ثبت نام متوقف  خواهد شد.

زینلی در این گفتگو در خصوص نقل و انتقال فیش حج تمتع عنوان نمود : نقل و انتقال فیش حج تمتع نیز امکانپذیر است و دارندگان فیش حج تمتع که تا تاریخ 1385/06/31 می باشند میتوانند برای انتقال فیش حج به دفاتر و شرکت های مجاز حج و زیارت در سطح استان مراجعه نمایند و از اعتماد به دلالان خوداری نموده و مراقب سودجویان و کلاه‌برداران که از نیت پاک مردم سواستفاده میکنند،باشند.

وی  در ادامه با تاکید مجدد بر اینکه نقل و انتقال فیش های حج تمتع صرفا در دفاتر و شرکت های زیارتی مجاز انجام میگیرد گفت : استان فارس دارای بیش از 140 دفتر و شرکت زیارتی مجاز سازمان حج و زیارت می باشد که جهت اطلاع از نام و آدرس آن با مراجعه به سایت:    http://fars.haj.ir قابل مشاهده می باشد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.