پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت از سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد

رئیس سازمان حج و زیارت از سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد

حمید محمدی ، رئیس سازمان حج و زیارت و سید ابراهیم اسداللهی سرپرست اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج پیش از ظهر امروز  از سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، در  بازدید سه ساعته مسئولان سازمان حج و زیارت از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، غرفه های عتبه امام حسین(ع)، عتبه حضرت ابوالفضل العباس(ع)، آستان قدس رضوی(ع)، سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، موسسه نشر مشعر، انتشارات سوره مهر و ... مورد بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت و همراهان وی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان حج و زیارت  پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بزرگ‌ترین و پرجاذبه‌ترین رویداد فرهنگی کشور است و بنده هم امسال مانند سایر مردم به نمایشگاه کتاب آمدم تا از نزدیک با ناشران، کتاب‌های تازه منتشر شده و نوع ارائه این کتاب‌ها در نمایشگاه آشنا شوم.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به حضور خود در چند نمایشگاه بین‌المللی کتاب در سایر کشورها عنوان کرد: می‌توانم بگویم که نمایشگاه کتاب تهران هم از نظر حجم کار، هم از نظر حضور ناشران و استقبال مردم، کاری بسیار بزرگ و ارزشمند است و باید قدر این رویداد فرهنگی بزرگ را دانست.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.