پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب:

اسامی مدیران کاروان های حج 96 بزودی اعلام می شود

اسامی مدیران کاروان های حج 96 بزودی اعلام می شود

رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: فرآیند تدارک هتل های حجاج ایرانی در مکه و مدینه تکمیل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛  حمید محمدی روز یکشنبه و در حاشیه بازدید از سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد : با توجه به مقدماتی که برای حج امسال فراهم شد، هتل های مورد نیاز حجاج در مکه مکرمه و مدینه منوره تامین شده و ثبت نام زائران در کاروان ها بزودی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه اسامی کاروان ها و نرخ سفر تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد، گفت: واجدین تشرف به حج امسال که برای  ثبت نام اولیه تشرف به حج به بانک ها مراجعه کرده و ودیعه حج خود را تا مبلغ حداقل یکصد میلیون ریال کامل کرده اند، برای ثبت نام در کاروان های حج اولویت دارند.

آقای محمدی در بخش دیگری از سخنان خود نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را یک رخداد مهم فرهنگی و پرجاذبه دانست و با بیان اینکه در برخی از نمایشگاه های کتاب کشورهای دیگر حضور داشته است، افزود: نمایشگاه بین المللی تهران پروژه ای ارزشمندی است که از نظر حجم، حضور ناشران و استقبال مردم ، کم نظیر است.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: استقبال مردم از این نمایشگاه نشان از علاقه مندی مردم ایران به کتاب و حکایت از دانش افزایی مردم است.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.