پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تجلیل از سازمان حج و زیارت به عنوان سازمان برتر در تحول نظام مکاتبات اداری

تجلیل از سازمان حج و زیارت به عنوان سازمان برتر در تحول نظام مکاتبات اداری

در همایش بزرگ نظام اداری کشور، سازمان حج و زیارت به عنوان سازمان برتر در تحول نظام مکاتبات اداری در میان سازمان‌های کشور مورد تجلیل قرار گرفت و به پاس تلاش­های مُثمِر ثَمر در این زمینه موفق به کسب لوح تقدیر گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع­رسانی سازمان حج و زیارت، عبدالخلیل معظم­زاده معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری، روز یکشنبه 17 اردیبهشت ماه در این همایش که به مناسبت روز اسناد ملی در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: نظام اداری الکترونیک، کارآمدی، شفاف سازی، حمایت از حقوق شهروندی، حقوق اداری در تعاملات سازمانی، ارتقا بهره­وری، بهبود کیفیت در تصمیم­سازی فراگیر، ارتقا رضایتمندی، گسترش فرهنگ خدمت­رسانی، تثبیت دولت دانا و حکمرانی خوب را به ارمغان خواهد داشت.

آقای معظم زاده، دغدغه در امنیت مکاتبات، عدم مهارت کافی در سطح مکاتبات عادی، ادامه روند کاری سنتی توسط برخی مدیران، عدم قوانین الزام­آور، عدم نگاه فرایند محور و عدم آموزش را از عوامل بازدارنده و مشکلات نظام اداری مطلوب در کشور بر شمرد.

معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری در این همایش که با محوریت دبیرخانه، اسناد، منابع انسانی و فناوری اطلاعات برگزار گردید، ادامه داد: با پاسخگویی بهتر مأموران خدمات دولتی، فاصله مردم و دولت کاهش می­یابد و مشارکت اثربخش شهروندان در جامعه و همچنین گسترش عدالت اجتماعی با فرصت­های برابر برای همه­ی آحاد جامعه را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه نظام الکترونیک مطلوب، بخش عمده­ای از دولت الکترونیک می­باشد، گفت: در این اجلاس به دنبال آن هستیم که پیوستگی بیشتری بین حوز­ های دبیرخانه، مدیران منابع انسانی، فنّاوری اطلاعات اسناد و مدارک به وجود آید.

همچنین در این مراسم با اهدای تندیس و لوح تقدیر از برگزیدگانِ وزارتخانه­ها، استانداری­ها و دستگاه­های دولتیِ برتر تجلیل و قدردانی صورت پذیرفت.

در همایش بزرگ نظام اداری کشور همچنین سازمان حج و زیارت به عنوان سازمان برتر در میان سازمان­های کشور برگزیده شد و به پاس تلاش­های مثمر ثمر موفق به کسب لوح تقدیر گردید.

تحول در نظام مکاتبات سازمان حج و زیارت و حذف قابل توجه نامه نگاری فیزیکی، سهم بسزایی در صرفه­جویی کاغذ در این سازمان داشته است.

 


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.