پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت با آیت الله صافی گلپایگانی

دیدار سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت با آیت الله صافی گلپایگانی

حجت الاسلام و السلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و حمید محمدی رئی سازمان حج و زیارت روز گذشته در سفر به شهر مقدس قم با آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گزارش از برنامه های حج سالجاری ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی عصر یکشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت گفت: حج باید حفظ و قدر آن دانسته شود؛ خدای متعال به هر کسی که در این راه خدمت می کند اجر دهد.

مرجع عالیقدر تقلید افزود: مسائل دیگر را هم می شود حل کرد و برای حل مشکلات باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توجه شود.

آیت الله صافی گلپایگانی تصریح کرد: افرادی که در فضای مجازی و در سخنان خود ایجاد رعب و وحشت در دل حجاج می کنند، اصلا عقیده به این فریضه ندارند.

ایشان فرمود: از دفتر ما سؤالات زیادی درباره حج می شود که آیا حج بروند یا خیر که ما به همه آن ها پاسخ داده ایم اگر مستطیع هستید حج بر شما واجب است.

وی به دست اندرکاران حج توصیه کرد: کارگزاران حج همه باید با هم همفکر باشند و اختلافی در برگزاری این فریضه نداشته باشند؛ امیدواریم که اختلافات دیگر هم از طریق حج برطرف شود.
آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به اتفاقی که برای سفارت عربستان در ایران افتاد تصریح کرد: همه امور مملکت باید عقلایی باشد تا مشکلی پیش نیاید.

ایشان  در خصوص حضور زائران ایرانی در مراسم حج عنوان کرد: باید به حج برویم و آن را حفظ کنیم.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.