پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت با آیت الله شبیری زنجانی

دیدار سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت با آیت الله شبیری زنجانی

نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت عصر یکشنبه در ادامه برنامه سفر به شهر مقدس قم،  با حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گزارشی از اقدامات و برنامه های حج سال جاری ارائه کردند.

آیت الله سید موسی شبیری زنجانی در دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت اظهار داشت: حج چیزی نیست که با هر مشکلی تعطیل شود و حج باید برای مسلمانان حفظ شود.

مرجع عالیقدر تقلید تاکید کرد: سم پاشی هایی که برای تعطیلی حج انجام می شود باید با آن ها مقابله شود و خطبا مردم را در این زمینه روشنگری کنند.

آیت الله شبیری زنجانی بیان کرد: شایعاتی که مطرح می شود هیچ کدام واقعیت ندارد و منبری ها باید این مسائل را دنبال کنند تا مردم به اشتباه نیفتند.

ایشان فرمود: صحیفه سجادیه و کامل الزیاراتی که ما در اختیار داریم، آن ها محروم از این کتاب ها هستند و وقتی که آن ها ادعیه و زیارات ما را می شنوند و می خوانند، شیفته آن می شوند.

ایشان در پایان گفت: در روایات آمده که یکی از فواید حج انتقال مطالب اسلام میان مسلمانان است و ما از طریق حج می توانیم به این ویژگی برسیم.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.