پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

لبیک اللهم لبیک -مسمومیت فضای مجازی در حوزه حج ناشی از عدم آگاهی و تحقیق پیرامون این فریضه الهی است

لبیک اللهم لبیک -مسمومیت فضای مجازی در حوزه حج ناشی از عدم آگاهی و تحقیق پیرامون این فریضه الهی است

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به انتشار کلیپ سخنرانی یکی از خطبا در فضای مجازی با موضوع هشدار به زائران حج امسال تصریح کرد:  اگر کوچکترین مشکلی در حج وجود داشته باشد اولین کسی که این موضوع را به مردم اعلام می کند بنده خواهم بود ؛ بعنوان نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نمی توانیم مسائل را از مردم مخفی نگه داریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر  در این باره اضافه کرد: متاسفانه مواردی که در دو سه روز گذشته در فضای مجازی بصورت گسترده منتشر شده اشکالات ریشه ای و اساسی دارد یعنی اصل و پایه مطلب بر اساس یک سری مطالب دروغ و غلط است. بنده با آن فرد بصورت تلفنی مذاکره کردم و متاسفانه متوجه شدم که ایشان به هیچ وجه اطلاعات دقیقی در این باره ندارد و به همان مواردی که از طریق فضای مجازی به ایشان منتقل شده اکتفا کرده اند . 

سرپرست حجاج ایرانی بیان داشت: به ایشان گفتم که ما قبلا به این موارد پاسخ داده ایم و ما حتی با دشمنان مان نیز باید انصاف را رعایت کنیم. به ایشان گفتم شما مواردی را به مقامات کشوری نسبت می دهید که عدم اثبات آن حد شرعی دارد و همین افراد در حج میزبان زائران ما هستند و تهدید کردن های این چنینی زیبنده منابر و کشور ما نیست.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر بیان کرد: بنده از سال 59 در حج بوده ام و با اطمینان می گویم که هرگز در این سال ها چنین هتک حرمتی نسبت به بانوان زائر ایرانی صورت نگرفته است و اینگونه حرف ها اهانت به ملت  ایران و بانوان با فضیلت ایرانی است . قطعا اینگونه موارد باید پیگیری شود ، ایشان نیز به ما قول داد که اشتباهش را جبران کند و اگر این اشتباه جبران نشود، ناچاریم که از طریق مراجع قانونی اقدام نماییم.

فایل صوتی توضیحات نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت پیرامون اقدامات صورت گرفته در زمینه حج تمتع سالجاری و همچنین نشر برخی مطالب کذب در فضای مجازی پیرامون حج را اینجا بشنوید:

http://hajnews.ir/Portals/0/960226.mp3



سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

فایل پیوست

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.