پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس : جمهوری اسلامی توانست در جریان مذاکرات حج موفق شود تا روند اعزام حجاج ایرانی به حج 96 از سر گرفته شود

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس : جمهوری اسلامی توانست در جریان مذاکرات حج موفق شود تا روند اعزام حجاج ایرانی به حج 96 از سر گرفته شود

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس : در نهایت جمهوری اسلامی توانست در جریان مذاکرات حج موفق شود تا روند اعزام حجاج ایرانی به حج 96 از سر گرفته شود که البته باید با رعایت نهایت عزت این امر صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نقل از سایت خانه ملت؛ علی بختیار در خصوص اعزام حجاج ایرانی به تمتع در سال 96 گفت: جمهوری اسلامی بسیار تلاش کرد که همگرایی بین کشورهای اسلامی ایجاد شود لذا در مسیر برقراری مجدد حج و اعزام حجاج ایرانی درخواست عربستان را برای مذاکرات پذیرفت.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: در نهایت جمهوری اسلامی توانست در جریان مذاکرات حج موفق شود و باعث شود تا روند اعزام حجاج ایرانی به حج 96 از سر گرفته شود که البته باید با رعایت نهایت عزت این امر صورت گیرد.

وی در ادامه تأکید کرد: در این بین عربستان موظف به تأمین امنیت جان و مال حجاج به همراه حفظ عزت آنها بوده و از این رو باید حرمت مهمانان خانه خدا را نگه دارند.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: باید توجه داشت عدم تغییر رفتارهای دیپلماتیک عربستان در برخورد با مسائل مختلف یک موضوع اساسی است اما مناسک حج ارتباطی به این موضوع ندارد و باید جدا از آن بررسی شود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا در قراردادی که برای از سرگیری اعزام حجاج ایرانی به امضای دوطرف رسیده، سازوکاری اندیشیده شده که مسائل مربوط به حفظ امنیت و حرمت حجاج رعایت شود همچنین مناسک حج به صورت صحیح و طبق نظر جمهوری اسلامی انجام خواهد شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.