پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سرپرست اداره كل روابط عمومی سازمان حج و زیارت:مرحله دوم ثبت نام کاروان های حج از شنبه آغاز می شود

سرپرست اداره كل روابط عمومی سازمان حج و زیارت:مرحله دوم ثبت نام کاروان های حج  از شنبه آغاز می شود

سرپرست اداره كل روابط عمومی سازمان حج و زیارت:مرحله دوم ثبت نام کاروان های حج  از روز شنبه 30 اردیبهشت ماه برای کسانی که به هر دلیلی تاکنون ثبت نام نکرده اند، آغاز می شود.

سيد ابراهيم اسداللهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت گفت: مرحله اول ثبت نام كاروانهاي حج 96، از 24 اردیبهشت ماه تا امروز(پنج شنبه) ادامه داشته و مرحله دوم ثبت نام  از روز شنبه 30 اردیبهشت ماه برای کسانی که به هر دلیلی تاکنون ثبت نام نکرده اند، آغاز می شود.

 وی افزود : در مرحله اول ثبت نام تا کنون حدود 95 درصد واجدين شرايط ثبت نام درکاروان مبادرت ثبت نام کرده اند .

سرپرست اداره کل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج و زیارت اعلام کرد: چنانچه کسی به هر دلیلی در این چند روز قادر به ثبت نام نبوده ، می تواند از روزشنبه سی ام اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه https://haj96.haj.ir  و يا مراجعه به دفاتر زيارتي محل ثبت نام کاروانها نسبت به ثبت نام  در كاروانهاي حج اقدام کنند.

آقای اسداللهی در پایان بیان کرد: اولویتهای اعزام و ثبت نام مرحله اول حجاج، شامل کسانی بود که تاپایان شهریور سال1385 ثبت نام کرده بودند. اما از روز شنبه در صورت وجود ظرفيت خالي در كاروان هاي حج کسانی هم که تا پايان آبان ماه سال85 در بانک ودیعه گذاری کرده اند، می توانند براي نام نويسي در كاروانهاي حج سالجاری اقدام كنند كه در اين خصوص مدیریت حج وزیارت  استانها اطلاع رساني خواهند کرد.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.