پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

عملیات حج سال جاری مطابق برنامه زمان بندی دنبال می شود

عملیات حج سال جاری مطابق برنامه زمان بندی دنبال می شود

در بیست و پنجمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت موضوع ثبت نام واجدین شرایط اعزام به حج در کاروان ها مورد بررسی قرار گرفت و روند آن رضایت بخش توصیف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، بیست و پنجمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت در سال جاری، امروز سه شنبه دوم خرداد به ریاست حمید محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت برگزار شد.

این گزارش حاکی است : در این جلسه موضوع ثبت نام واجدین شرایط اعزام به حج در کاروان ها مورد بررسی قرار گرفت و روند آن رضایت بخش توصیف شد.

بر اساس این گزارش در این جلسه مطرح شد که هیئتی مرکب از مدیران و کارشناسان سازمان حج و زیارت، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای هماهنگی برنامه های پروازهای حجاج با مسئولان سعودی مذاکره نمایند.

این گزارش می افزاید: در جلسه امروز شورای معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت مقرر شد که تا اوایل هفته آینده فرآیند تخصیص پزشکان به کاروان ها و مجموعه های حج در مکه و مدینه انجام گیرد تا کار معاینات حجاج هر چه زودتر صورت پذیرد.

در این جلسه با توجه به اینکه وظیفه امداد و نجات حجاج به جمعیت هلال احمر و مرکز پزشکی حج و زیارت واگذار شده، مقرر شد که برنامه ها و فرآیندهای آن مطابق برنامه زمان بندی تدوین و آماده گردد.

در این جلسه همچنین مطرح شد که جلسات آموزشی حجاج با تکمیل ظرفیت کاروان ها بزودی آغاز خواهد شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.