پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رييس سازمان حج و زيارت : سعودي ها بر اساس توافقنامه متعهد شده اند امنيت كامل زائران ايراني را تامين كنند

رييس سازمان حج و زيارت : سعودي ها بر اساس توافقنامه متعهد شده اند امنيت كامل زائران  ايراني را تامين كنند

رئیس سازمان حج و زیارت در همايش روحانيون كاروانهاي حج ٩٦ در خصوص مچبندهاي زائرين توضيح داد واعلام كرد: این مچ بندها به منزله کارت شناسایی حجاج و داراي  مشخصات کامل زائرين است .

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حمیدمحمدی معاون وزير و رييس سازمان حج و زیارت در حاشیه همایش روحانیون کاروان های حج تمتع که امروز در قم برگزار شد گفت: همه اقدامات برای تامین مسکن و تامین تغذیه زائران ایرانی صورت گرفته و مسئولین عربستان بر اساس توافقنامه متعهد شده اند امنیت کامل زائران ایرانی را تامین کنند.


وی به برخی شایعات منتشره در شبکه فضای مجازی در ارتباط با مچ بندهاي زائران نیز پاسخ داد و گفت: این مچ بندها هیچ ارتباطی به عربستان ندارد و به صورت صد درصد در کشورطراحی و ساخته شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه این مچ بندها به منزله کارت شناسایی حجاج  با همه مشخصات کامل آن ها است افزود: این مچ بند کمک میکند در صورتی که هر یک از حجاج بر اثر ازدحام مفقود شود به آسانی مشخصات آن ها به وسیله گوشی های تلفن همراه هوشمند مدیران کاروان ها و راهنمای زائران قابل مشاهده باشد.

رئیس سازمان حج و زیارت در  این همايش در خصوص مچبندهاي زائرين توضيح داد واعلام كرد: این مچ بندها به منزله کارت شناسایی حجاج و داراي  مشخصات کامل زائرين است .

آقای محمدی  از افزایش 23 هزار نفری حجاج ایرانی در حج تمتع امسال خبر داد و گفت: بر اساس توافقنامه صورت گرفته با مقامات سعودی امسال 86 هزار و 500 نفر از جمهوری اسلامی ایران به حج تمتع اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان حج و زیارت تاریخ اعزام حجاج ایرانی را از 9 مرداد مدینه قبل و 20 مرداد مدینه بعد اعلام کرد و یاد آور شد: این زائران در قالب ششصد کاروان به عربستان اعزام خواهند شد.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.