پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدير حج و زيارت استان همدان :

خبر تحريم سفرحج توسط برخي زائران همداني صحت ندارد

خبر تحريم سفرحج توسط برخي زائران همداني صحت ندارد

مدير دفتر حج و زيارت استان همدان خبر منتشر شده در شبكه‌هاي اجتماعي در مورد تحريم سفر حج توسط برخي زائران اين استان را كذب خواند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت ، در پي انتشار شايعات بي اساس در شبكه هاي اجتماعي و فضاي مجازي در خصوص تحريم سفر حج توسط برخي زائران همداني، مدير حج و زيارت استان همدان با تكذيب اين خبر تصريح كرد: عمليات ثبت نام، اعزام و تشرف زائران خانه خدا طبق زمان بندي قبلي درحال انجام است و حجاج در موعد مقرر به سرزمين وحي اعزام خواهند شد.


محسن ساغرچي با تاكيد براينكه اين خبر صحت ندارد از زائران و هموطنان در خواست كرد اخبار موثق را از طريق سايت سازمان حج و زيارت به آدرس www.hajnews.ir پيگيري كنند.

مدير حج و زيارت استان همدان در ادامه از اعزام يك هزار و۸۰۰ نفر از استان همدان به خانه خدا در حج 96 خبر داد و افزود: اين زائران در قالب ۱۳ كاروان براي اداي فريضه حج تمتع به سرزمين وحي اعزام خواهند شد.

گفتني است پيشتر نيز اخباري در مورد انصراف برخي از حجاج يزدي و تبريزي در فضاي مجازي منتشر شده بود كه از سوي مسئولان دفاتر حج و زيارت و ديگر مسئولان اين دو استان تكذيب گرديد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.