پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با حضور رئیس سازمان حج و زیارت؛

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شمسا برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شمسا برگزار شد

رئیس سازمان حج و زیارت روز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید شرکت شمسا عنوان کرد: آن اندازه که نام شمسا در کشور عراق حائز وجهه مثبت است در ایران نقش و ابعاد شمسا چندان شناخته شده نیست که این موضوع نیاز به اطلاع رسانی و روشنگری دارد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ آقای حمید محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید شرکت شمسا که روز سه شنبه 9 خرداد در ابتدای بیست و هفتمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت برگزار شد، اظهار داشت: اجرای سفر عتبات از طریق شرکت شمسا را عده ای بعنوان یک انحصار مطرح می کنند ؛ در حالی شما متشکل از دفاتر زیارتی که بر اساس قانون تنها مجموعه های مجاز در عرصه عتبات هستند تشکیل شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان با بیان اینکه عدد اعزام زائران عتبات در سال جاری یک میلیون نفر هدف‌گذاری شده است، عنوان کرد:  سیاست سازمان حج و زیارت تقویت دفاتر زیارتی است و حضور فعال شرکت و دفاتر خدمات زیارتی استان ها نیز در راستای تقویت شمسا و سفرهای عتبات خواهد بود.

وی در سخنانش بحث مقابله با غیرمجازها موسوم به آزادبرها را یک سیاست مهم سازمان برشمرد و عنوان کرد: این مهم علاوه بر توسل به روش های قانونی از طریق افزایش کیفیت و تنوع خدمات و کاهش قیمت ها قابل دستیابی است، بنحوی که زائر باید احساس کند سفر به عتبات با کاروان های شمسا از هر جهت به نفع اوست و در این صورت شمسا در عرصه رقابت با گروه های دیگر موفق خواهد بود.

رئیس سازمان حج و زیارت خاطر نشان کرد: آن اندازه که نام شمسا در کشور عراق حائز وجهه مثبت است در ایران نقش و ابعاد شمسا چندان شناخته شده نیست که این موضوع نیاز به اطلاع رسانی جامعتر دارد. ضمن اینکه بازاریابی و تبلیغ برای عرضه خدمات قابل ارائه به مردم از اهمیت خاصی برخوردار است. 

رئیس سازمان حج همچنین بازنگری در ساختار شمسا چه در حوزه ستادی و چه عملیاتی را ضروری خواند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.