پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اعلام آمادگی فرودگاه های کشور برای عملیات حج تمتع 96

اعلام آمادگی فرودگاه های کشور برای عملیات حج تمتع 96

مدیر عامل شرکت فرودگاه های کشور در دیدار با رئیس سازمان حج و زیارت از آمادگی فرودگاه های کشور برای ارائه خدمات مطلوب به زائران خانه خدا خبر داد.

 آقای دکتر مه آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور  صبح امروز چهارشنبه 17 خرداد ماه در دیدار با رئیس سازمان حج و زیارت، پیرامون توسعه تسهیلات مورد نیاز حجاج اعزامی به تبادل نظر پرداختند .

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، در این جلسه که با حضور قائم مقام شرکت فرودگاههای کشور و مدیر عملیات حج برگزار شد، هماهنگی های لازم در راستای ارتقاء خدمات رسانی به زائران در سطح فرودگاه های کشورانجام و کیفیت پیشرفت برنامه همکاری مشترک طرفین مورد بررسی قرار گرفت .

آقای حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت  نیز وضعیت تعامل ارگانهای مستقر در فرودگاه ها ی کشور را مثبت ارزیابی کرد و از همکاری شرکت فر ودگاههای کشور تقدیر کرد.

 آقای دکترمه آبادی در این جلسه تأکید کرد: شرکت فرودگاههای کشور آماده هر گونه همکاری و تعامل سازنده با سازمان حج و زیارت با هدف ایجاد تسهیلات و خدمات رفاهی برای هموطنان می باشد. 

حجاج سال جاری از 20 فرودگاه (ایستگاه پروازی) برای انجام مراسم حج عازم جده و مدینه منوره  خواهند شد.

همچنین پاره ای توافقات اولیه به منظور سازماندهی بهتر کاروانهای هوایی مجاز عتبات در جهت جلوگیری از مشکلات کاروانهای غیر مجاز به عمل آمد که متعاقباً به آگاهی متقاضیان سفر های هوایی عراق خواهد رسید.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.