پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

زمان واکسیناسیون حجاج؛ دو هفته مانده به اعزام

زمان واکسیناسیون حجاج؛  دو هفته مانده به اعزام

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: تیم پزشکی هلال برای بررسی بیمارستان‌ها و تجهیزات آنها در مکه و مدینه، 9 شوال 13 تیر ماه به عربستان اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت دکتر سیدعلی مرعشی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین اقدامات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر برای حج امسال، اظهار کرد: پزشکانی که قرار است معاینه‌کننده حجاج باشند در استان‌های مختلف مشخص شده و به کاروان‌ها معرفی شده‌اند. مدیران کاروان‌ها نیز از میان این پزشکان تعدادی را انتخاب می‌کنند؛ البته در این بین انصرافی هم داریم که مرتب پزشکان جایگزین خواهند شد.

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در مورد تأمین دارو برای حج امسال نیز گفت: خرید داروها تقریبا انجام شده است و بنا داریم بخشی از داروها از جمله سرم و شربت‌ها را به دلیل حجم و وزنی که دارند در عربستان سعودی خریداری کنیم و به دنبال بستن قرارداد با آنها هستیم.

وی اضافه کرد: بیمارستانهای ما در مکه و مدینه همان ساختمان‌ قبلی است که قراردادش را امضاء کرده‌ایم و تیم راه‌اندازی بیمارستان برای بررسی‌های بیشتر 9 شوال(13 تیر ماه) به عربستان اعزام می‌شوند تا از تاسیسات و تجهیزات بازبینی کنند.

دکتر مرعشی در مورد واکسیناسیون حجاج عنوان کرد: واکسن‌ها به تعداد کافی تهیه شده و پس از تشکیل جلسات کاروان‌ها تا دو هفته مانده به اعزام تزریق خواهند شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.