پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری اولین جلسه کاری ریاست سازمان حج و زیارت در عراق

برگزاری اولین جلسه کاری ریاست سازمان حج و زیارت در عراق

اولین جلسه کاری ریاست سازمان حج و زیارت در عراق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت حمید محمدی معاون محترم وزیر و ریاست سازمان حج و زیارت در اولین ساعات ورود به شهر کربلای معلا در جلسه مشترک نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری، ستاد عملیات شمسا وهمکاران سازمان حج و زیارت حضور یافت. 

ریاست سازمان حج و زیارت با تقدیر و تشکر از همه مسولین نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق و همکاران دفتر نمایندگی سازمان و شرکت شمسا که افتخار خدمت رسانی به زایران عتبات را دارند، بر لزوم هماهنگی و همکاری بین همه بخش های مختلف حاضر در عتبات تاکید کردند. در ادامه ایشان با اشاره به مشکلات اعزام گروه های غیر مجاز به عتبات عالیات از جمله مشکلی که برای زایران اعزامی غیر مجاز از استان خراسان رضوی ایجاد شده بود که با همکاری استانداری,  کنسولگری ج.ا. ایران و سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا نسبت به انتقال آنان به کشور اقدام گردید اشاره نمود. 

 ریاست سازمان در بخش پایانی به بحث نظارت در سفر های زیارتی و ایجاد تنوع درسفر نو آوری اشاره واز متولیان امور برای این منظور تاکید داشتند.


در این جلس حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق ضمن عرض خیر مقدم به ریاست سازمان و هیت  همراه در بیان توفیق خدمت به زایران ابا عبدالله الحسين مطالبی بیان نمودند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.