پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رییس سازمان حج و زیارت با مسئول عتبه حسینی در حرم ابا عبدالله الحسین (عليه السلام) دیدار کرد

رییس سازمان حج و زیارت با مسئول عتبه حسینی در حرم ابا عبدالله الحسین (عليه السلام) دیدار کرد

 رییس سازمان حج و زیارت روز دوشنبه با مسئول عتبه حسینی در حرم ابا عبدالله الحسین (عليه السلام) دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ، حميد محمدي رئیس سازمان حج و زیارت در جریان دیدار با آقاي سيد جعفر مسئول عتبه حسینی، ضمن تسلیت هشتم شوال سالروز تخریب بارگاه ملکوتی ائمه بقیع (عليهم السلام) از مساعدت ها و همکاری های ویژه ایشان و مجموعه عتبه حسینی با نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زيارت در ارائه خدمات بهتر به زائرین تشکر نمود. 

ایشان با اشاره به بازدید از شهرک سید الاوصیا، ایجاد این مجموعه بزرگ اقامتی برای زائرین را از اقدامات ارزنده عتبه توصیف نمود. 

آقای محمدی در ادامه با تاکید بر علاقه و آرزوی وافر مردم ایران برای زیارت حرم حضرت امام حسین علیه السلام, پیشنهاد نمود تا در قالب طرحی مشترک با عتبه حسینی, امکان زیارت ارزان قیمت برای علاقمندانی که بنیه مالی لازم جهت تامین هزینه سفر های عادی را ندارند فراهم شود. 

رییس سازمان گفت در قالب این طرح زائرین در مجموعه اقامتی سید الاوصیا اسکان داده می شوند. 

سپس جناب سيد جعفر ضمن عرض خیرمقدم وخوش امدگویی به حاضرین و سالروز هدم قبور مقدس ائمه بقیع راتسلیت گفتند و توفیق بازسازی بقیع را ازخداوند خواستارشدند.

درادامه ایشان امادگی کامل همکاری عتبه حسیني باسازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران در زمینه ارائه خدمات به زائرین عتبات را اعلام کردند
وخدمت به زائرین عتبات را توفیقی بزرگ ازجانب خداوند متعال خواندند.

ایشان درادامه اذعان داشتند که همکاری بین عتبه رضویه وحسینیه درمورد آوردن واعزام زائرین بسیار محروم کار پسنديده  بیان کردند که مقررشده ازقشر بی بضاعت جامعه که برای اولین بار به زیارت عتبات درعراق مشرف میشوند حدود ۸۰ کاروان را به عراق خواهند آورد و از خانواده شهدای حشدالشعبی وایتام عراق به مشهد مقدس با تقبل هزینه نقل واسکان وتغذیه اعزام خواهندنمود.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.