پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تبیین سیاست های کلان سازمان حج وزیارت در حوزه عتبات عالیات درنشست با مدیران شرکتهای طرف عراقی

تبیین سیاست های کلان سازمان حج وزیارت در حوزه عتبات عالیات درنشست با مدیران شرکتهای طرف عراقی
آقای حمید محمدی معاون وزیر ورئیس سازمان حج وزیارت در ادامه سفر به کشور عراق در نشست با مدیران عامل شرکتهای عراقی اهداف و سیاستهای کلان سازمان در اعزام زایر به عتبات عالیات عراق را تبیین کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ حمید محمدی با تاکید بر اینکه هدف اصلی مشترک هر دو طرف   عشق به امام حسین علیه السلام و خدمت به زوار آن امام همام است، افزود:  پس بنابراین ایجاب می کند که با هماهنگی و همکاری مشترک در حوزه خدمات دهی به زایران بیش از پیش تلاش کنیم و سطح کیفی خدمات را به استانداردهای مورد نظر سازمان حج وزیارت برسد. قطعا الزام به رعایت این استانداردها سختگیری نیست بلکه تلاش برای ارتقای سطح خدمات به زایران و جلب رضایت آنان است که در واقع رضایت حضرت ابا عبدالله علیه السلام و رضایت خداوند متعال است.

 رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: در زمینه تامین اسکان زایرین باید تلاش شود هتل های مناسب منطبق با استانداردها و مقتضیات فرهنگی و اجتماعی زائرین ایرانی باشدکه  این تلاش در دو سطح می تواند انجام شود, در مرحله اول با بازسازی و رفع اشکالات هتل ها سعی شود استانداردها و شاخص های حداقلی فراهم شود.

آقای محمدی عنوان کرد: باید وضعیت خدماتی که توسط شما به ویژه در حوزه آسمان به زائرین داده می شود به لحاظ کیفیت و هزینه به گونه ای برجسته و متفاوت باشد که مجموعه های غیر مجاز توان رقابت نداشته باشند.

 رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ارزیابی شرکتهای عراق بخصوص در دو شاخص  تعداد هتل های در اختیار و سطح ارایه خدمات مورد توجه ویژه سازمان قرار دارد.

آقای محمدی بیان کرد:  درنجف اشرف در خصوص وضعیت اسکان و هتل مشکل جدی وجود دارد که لازم است در این خصوص سرمایه‌ گذاری شود و با ساخت هتل مناسب شرایط افزایش اعزام زایر را فراهم سازد. در حوزه زائرین عراقی ورودی به ایران و ساماندهی آن شما می توانید نقش جدی و مشخصی را ایفا نمایید.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.