پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از پروژه آشپزخانه پخت متمرکز و هتل امام علی(ع) در نجف اشرف/عکس

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از پروژه آشپزخانه پخت متمرکز و هتل امام علی(ع) در نجف اشرف/عکس

جناب آقاي حميد محمدي معاون محترم وزير و رييس سازمان حج و زيارت و همراهان ايشان، امروز در ادامه برنامه سفر به كشور عراق از پروژه مجتمع آشپزخانه پخت متمركز نجف اشرف و همچنين هتل در دست ساخت امام علي(عليه السلام) در نجف بازديد به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ جناب آقای حمید محمدی  در ادامه سفر خود به کشور عراق روز سه شنبه با حضور در محل پروژه در حال ساخت مجتمع پخت متمرکز ، از نزدیک روند فعالیت واقدامات انجام شده را مورد بررسی قرار دادند.  

رييس سازمان حج و زيارت در جريان این بازديد ضمن اخذ گزارش مدیریت پروژه، با ذکر مواردی کاربردی بر تسریع در روند پیشرفت کار و بهره برداری هر چه سریعتر پروژه تاکید کردند همچنین با توجه به طرح پاره ای موارد، بر راه های برون رفت از مشکلات پیش رو ارایه طریق نمودند.

مجتمع پخت متمرکز نجف اشرف با مشارکت سرمایه گزاران جمهوری اسلامی ایران  و کشور عراق در شهر نجف برای تامین بیست هزار وعده غذایی بصورت کاملا صنعتی ومکانیزه در حال ساخت است و با تامین وتجهیز آن تا اربعین حسینی فاز اول آن راه اندازی مي شود.

بر اساس این گزارش در ادامه بررسی آخرین وضعیت پروژه های در دست ساخت، جناب آقاي حميد محمدي معاون وزير و ریاست محترم سازمان حج وزيارت از پروژه ساخت هتل امام علی (علیه السلام) واقع در نجف اشرف بازدید کرد.

در جریان این بازدید ریاست محترم سازمان حج و زيارت بر ضرورت تکمیل سریعتر پروژه و راه اندازی به موقع هتل براساس زمانبندی مصوب و آغاز بهره برداری از آن قبل از اربعین سال جاری تاکید نمودند.

پروژه ساخت این هتل که بهترین هتل نجف خواهد بود در ۸ طبقه درحال اجرا می باشد و عملیات ساختمانی و تجهیز بیش از۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

این هتل که در جوار صحن حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) واقع شده است دارای ۷۷۰ تخت می باشد.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.