پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

موافقت شوراي عالي امنيت ملي با اعزام زائران ايراني به عربستان

موافقت شوراي عالي امنيت ملي با اعزام زائران ايراني به عربستان

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت گفت: شوراي عالي امنيت ملي با حضور زائران ايراني در حج تمتع امسال موافقت كرده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت ، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدعلي قاضي عسكرامروز در حاشيه بازديد از ترمينال حجاج فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) در جمع خبرنگاران به نشست هفته گذشته شوراي عالي امنيت ملي درباره حج 96 اشاره كرد و گفت: تصميم براي اعزام زائران ايراني به عربستان مصوبه اين شورا است و ان‌شاءالله زائران در حج امسال شركت مي‌كنند.


نماينده ولي فقيه درامور حج وزيارت با تاكيد براينكه درجلسه شوراي عالي امنيت ملي رايزني و هماهنگي‌هاي لازم در اين‌باره انجام شد، افزود: حضور زائران ايراني در حج تصميم نظام است و اين به آن معني است كه مجموعه نظام از آن حمايت خواهند كرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين قاضي عسكربا اشاره به اينكه قبلا با حضور در كميسيون هاي امنيت ملي و فرهنگي و جلسه غيرعلني مجلس گزارشي از تفاهم‌نامه امضا شده با عربستان و اقدامات صورت گرفته براي اعزام زائران ارائه كرده‌ است ، اضافه كرد: ابهامي در اعزام حجاج وجود ندارد وان شاءالله به موقع انجام خواهد شد.

وي تصريح كرد: اگر مشكل غيرمترقبه‌اي پيش نيايد و طبق معمول همه كارها انجام شود، شاهد حجي آرام و عزتمند خواهيم بود.

نماينده ولي فقيه حضورماموران كنسولي وزارت خارجه در عربستان در ايام حج را يادآور شد و ادامه داد: نمايندگان اعزامي اين وزارتخانه مشخص شده‌اند و به احتمال قوي درروزهاي آينده ويزاي آنها صادر خواهد شد و وضعيت تيم پزشكي نيز همين گونه است.

وي ادامه داد: با استفاده از نرم‌افزارحج اطلاعات زائران درتهران و استان ها درحال ثبت شدن است و ويزاي زائران به صورت الكترونيكي صادرخواهد شد.

وي تصريح كرد: مردم و زائران حج 96 نگراني براي اعزام به خانه خدا نداشته باشند چون مقدمات لازم فراهم شده است

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.