پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئيس سازمان حج و زيارت:

تلاش كنيد ظرفيت بيشتري براي حضور زائران فراهم شود

تلاش كنيد ظرفيت بيشتري براي حضور زائران فراهم شود

رئيس سازمان حج و زيارت در ديدار با مسئولان و عوامل اجرايي در كاظمين خاطرنشان كرد: تلاش كنيد ظرفيت بيشتري براي حضور زائران در عتبات عاليات فراهم شود.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني سازمان حج و زیارت ، آقاي حميد محمدي معاون وزير و رئيس سازمان حج و زيارت در نشست با مسئولان و عوامل اجرايي در كاظمين گفت: بايد تلاش كنيم ظرفيت بيشتري براي اعزام و حضور زائرين فراهم شود، تا بتوانيم تعداد زائران را به پنج ميليون نفر در سال افزايش دهيم.


در ادامه اين جلسه كه دانش يار مديرعامل شركت شمسا، نظافتي مديركل عتبات سازمان حج، نصراللهي مسئول عمليات شمسا در عراق حضور داشتند همچنين حجت‌الاسلام‌والمسلمين احساني خدمت به زائرين را يكي از وظايف مهم و اساسي دست اندركاران حوزه حج وزيارت دانست و گفت: بايد در همه زمينه‌ها نسبت به انجام آن كوشا باشيم. خدمات فرهنگي سرآمد همه خدمت‌ها است و اين وظيفه مهم عمدتاً به عهده بعثه مقام معظم رهبري است.

مسئول دفتر نمايندگي بعثه رهبري دركاظمين در اين جلسه پيشنهاد دو شب اقامت زائران در كاظمين را مطرح كرد كه رئيس سازمان حج با استقبال از آن از آقاي دانش يار خواست در پك‌هاي مختلف موضوع دو شب خواب در كاظمين را بررسي كند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.