پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدیرکل حج و زیارت استان تهران: حج امسال در نهایت عزت و کرامت برگزار می شود

مدیرکل حج و زیارت استان تهران: حج امسال در نهایت عزت و کرامت برگزار می شود

مدیر کل حج و زیارت استان تهران بابیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای تأمین امنیت وکرامت زایران حج تمتع توسط طرف سعودی پذیرفته شده، ‌گفت: عزت، کرامت و امنیت زایران مهمترین مساله ای به شمار می رود که در حج امسال مدنظر مسوولان است که برای این کار همه مسیرهای ممکن طی شده و شروط لازمی که ایران برای تامین امنیت زایران داشت را دولت سعودی پذیرفت. 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ، «مهران فرشید» مدیر کل حج و زیارت استان تهران  با اشاره به اینکه تمامی اقدامات لازم برای هر چه باشکوه تر حج تمتع اندیشیده شده است، تصریح کرد:‌ طبق برنامه‌ ها  همه اقدامات لازم برای اجاره مسکن، هماهنگی های هواپیمایی، ثبت نام و آموزش ها در سطح کاروان در مراحل پایانی است و تمام تمهیدات و پشتیبانی های با جدیت مسوولان کاروان ها انجام شده است.

 فرشید با اشاره به این مطلب که متاسفانه در فضای مجازی هجمه هایی در خصوص حج امسال منتشر شده است، اظهار داشت: متاسفانه عده ای در فضاهای مجازی با انتشار برخی اخبار کذب و دروغ  در صدد متشنج کردن جامعه در خصوص برگزاری حج تمتع امسال بودند و می خواستند با منتشر کردن این مطالب هجمه های خود را بار دیگر نسبت به سازمان حج و زیارت افزایش دهند و زایران را دچار نگرانی کنند که باید گفت این کار خلاف مبانی و ارزش های جامعه ما است.

وی تاکید کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری حج امسال به بهترین نحو ممکن اجرا می شود و زایران نباید هیچ گونه ترس و نگرانی در این زمینه داشته باشند . نظرات اشتباه و اختلاف های برخی از افراد نبایدواردحوزه حج وزیارت شودو اجازه دهندتا امورمربوط به حج درمسیرصحیح خودقرارگیرد و همه اقدامات لازم را با رعایت مصالح نظام ومردم انجام خواهد شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.