پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همایش آموزشی توجیهی حج تمتع ٩٦ استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی با حضور رییس سازمان حج و زیارت برگزار شد

همایش آموزشی توجیهی حج تمتع ٩٦ استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی با حضور رییس سازمان حج و زیارت برگزار شد

همایش آموزشی توجیهی حج تمتع ٩٦ استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی با حضور رییس سازمان حج و زیارت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، همایش آموزشی توجیهی عوامل حج تمتع ٩٦ منطقه ٤ با حضور ریاست سازمان حج و زيارت در مشهد مقدس برگزار گردید.

در این جلسه ریاست سازمان حج و زیارت مقدمه ای بر حج سالجاری را برای اطلاع عوامل حج 96 بیان فرمودند و به تبیین سیاست های سازمان در حج سالجاری پرداختند.

آقاي محمدی اطلاع رسانی به حجاج نسبت به مسائل اجرایی حج  را از ضروریات دانسته و از کارگزاران حج خواستند تا این اقدامات برای زائرین بیان گردد و قطعا این اطلاع رسانی با عنایت به شرایط کلی سالجاری در بخش مسکن بویژه در مدینه منوره و تلاش های صورت گرفته سازمان کمک شایانی به ایجاد سطح مناسبی از انتظارات زایرین محترم خواهد داشت.

ریاست سازمان حج و زیارت با بیان اهمیت عزت و کرامت زایرین از مدیران خواستند تا در حوزه های مختلف منجمله رعایت ضوابط و مقررات جمهوری اسلامی ایران و ضوابط جاری کشور میزبان و رعایت نظم ، اطلاع رسانی لازم را به زایرین محترم داشته باشند و مدیران و عوامل محترم نیز رعایت دستورالعمل های سازمان و بعثه را در سالجاری با جدیت بیشتر در دستور کار خود قرار دهند.

درابتدای این همایش مدیر حج و زیارت خراسان رضوی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین از حضور ریاست سازمان و هیئت همراه در نشست قدردانی کردند و گزارش اجمالی از اقدامات حج و زیارت استان ارائه داشتند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.